یکشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۳۳۲۴۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

راه اندازی نرم افزار آموزشی میکروبیولوژی توسط شرکت صنایع شیر ایران «پگاه»

نرم افزار اموزشی میکوبیولوژی برای اولین بار در شرکت صنایع شیر ایران«پگاه»راه اندازی شد

آقای دکتر دبیریان مدیر تضمین کیفیت شرکت صنایع شیر ایران ضمن اعلام این مطلب افزود :
نظر به اهمیت تشخیص و شناسایی میکروبها درشیر و  فراورده های شیری  و بالا بردن توان کارشناسی پرسنل جدید آزمایشگاهها این نرم افزار با همکاری شرکت خدمات رایانه ای و   واحد آزمایشگاههای شرکت های تحت پوشش و نیز واحد IT صنایع شیر راه اندازی شد.
وی افزود از مزایای این نرم افزار امکان بهتر شناسایی میکروبها با توجه به تصاویر آنان در محیط های کشت و در زیر میکروسکوپ میباشد  . این نرم افزار  شامل سر فصل های نظیر:
جستجوی میکروارگانیزم ها بر اساس کاربرد ؛ جستجو میکروارگانیزم ها  بر اساس نام میکروب ؛ فهرست محیط های کشت ،محیط های خاص و.... میباشد.
نکته حائز اهمیت در این نرم افزار  وجود کلیه استاندارد های میکروبی  (آخرین ویرایش )میباشد .
آقای دکتر دبیریان افزود: یک کاربر معمولی می تواند  با به کارگیری این نرم افزار از نحوه کشت ؛ تصویر کلنی در محیط های کشت ؛ چگونگی شمارش آنها و تعداد آنها بر اساس استاندارد ملی آگاهی یابد .
 همچنین  با توجه به عضویت شرکت صنایع شیر ایران در فدراسیون بین المللی شیر (IDF)و حضور فعالانه درکمیته دائمی  بهداشت میکروبیولوژی ؛ ودسترسی به منابع علمی بین المللی  به روز رسانی این نرم افزار به صورت مستمر  ادامه خواهد داشت.
وی خاطر نشان ساخت که بزودی از طرف شرکت صنایع شیرایران کلیه  آزمونهای شیمیایی  شیر و فراورده ها نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.همچنین با توجه به هماهنگی های انجام شده با واحد های روابط عمومی و  IT بزودی  این نرم افزار به طور مستقیم در سایت شرکت صنایع شیر ایران قرار خواهد گرفت و  کلیه علاقه مندان میتوانند با مراجعه  به پورتال صنایع شیر از این نرم افزار استفاده نمایند.

(یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱) ۱۰:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها