یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۳:۴۳
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۳۱۶۳۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

پودرهای مایع کی اف سی فقط در ایران

برای اولین بار پودر مصرفی رستوران های زنجیره ای کی اف سی در ایران به صورت مایع در غذای این رستوران ها استفاده می شود.

مدیر عامل شرکت کیهان افتخار سینا مالک رستوران های کی اف سی در ایران ضمن اعلام خبر فوق گفت: با هدف تسریع در پخت غذاها و نیز ارتقای کیفیت خدمات رستوران های کی اف سی در ایران ، موفق شدیم طی فرآیندی با تبدیل جامدات به مایعات، پودر مصرفی این رستوران ها را به صورت مایع در اختیار شعب خود قرار دهیم که یقیناً تحول چشمگیری به شمار می آید. 

امیر حسین علیزاده که در سال جاری به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب شده است افزود: موفقیت مورد اشاره که برای اولین بار در خاورمیانه به دست آمده است در مصرف پودر و ترکیبات آن تغییرات عمده ای ایجاد خواهد کرد. از جمله این که ترکیب این مایع با آب و انجام فرآیند مرینیت (Marinate ) آن در افزایش طعم و مزه غذای رستوران های کی اف سی ایران تاثیر بسزائی خواهد داشت. 

مدیرعامل شرکت کیهان افتخار سینا خاطر نشان ساخت : این مایع انحصاراً در رستوران های زنجیره ای کی اف سی ایران استفاده خواهد شد و در سایر بازارهای داخلی عرضه نمی شود. 

بر پایه همین گزارش علیزاده همچنین دریافت تندیس عنوان کارآفرین برتر کشور از اولین همایش سراسری کارآفرینان سال 90، واحد نمونه کشوری همایش برترین های محصولات غذایی و خدمات رستوران ها در سال گذشته و نیز معرفی بعنوان واحد تمام صنعتی در اولین همایش نقش صنعتی سازی در رشد اقتصاد کشورکه 15 اردیبهشت ما ه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد را ازجمله موفقیت های شرکت کیهان افتخار سینا – مالک رستوران های زنجیره ای کی اف سی در ایران - بر شمرد و گفت :این موفقیت ها حاصل عرضه خدمات استاندارد، نقش موثر راه اندازی رستوران های کی اف سی در ایجاد اشتغال خصوصاً برای جوانان و رعایت مبانی علمی زیست محیطی در فرآیند فعالیت رستوران های کی اف سی بوده است. 

گفتنی است علاقه مندان می توانند به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نمایندگی کی اف سی در ایران با شماره های تلفن های 22650023 و 09127971361 تماس حاصل فرمایند. 

(یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۳:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها