شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۰۸:۵۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۳۰۸۲۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

افتتاح رستوران "Persian Golf" در کنگان

به مناسبت روز ملی خلیج فارس، رستوران "Persian Golf" با حضور مسئولان در مرکز کنگان افتتاح شد.

در آستانه روز ملی خلیج فارس و به همت بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری و توسعه زیرساخت های شهرستان، جمعه‌شب رستورانی با نام  persiangulf ( خلیج فارس) در مرکز شهر کنگان افتتاح شد.

فرماندار کنگان در حاشیه افتتاح این رستوران به خبرنگار مهر گفت: این رستوران به همت بخش خصوصی با  سرمایه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.  

تیمور یزدان شناس به بیان مشخصات این رستوران پرداخت و اضافه کرد: این مجموعه در دو فاز طراحی شده که فاز اول آن رستوران و فاز دوم آن هتل آپارتمان است.

وی ادامه داد: در مجموع با بهره برداری از فاز اول با هزینه‌ای نزدیک به یک میلیارد تومان، امید می‌رود در دهه فجر امسال، فاز دوم آن که با 34 سوئیت مناسب طراحی شده، مورد استفاده عموم قرار گیرد.

فرماندار شهرستان کنگان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی جدیدی که در شهرستان انجام شده، به زودی رستوران ساحلی (که همه اقدامات ساختمانی و طراحی  آن به پایان رسیده است)، در کنار خلیج همیشه فارس انجام  خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک در روزی مناسب به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بر اهمیت نامگذاری چنین مکان‌هایی به نام خلیج فارس تاکید کرد و افزود: کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با همراهی کشورهای غربی سعی دارند این نام را تحریف کنند که ما نباید اجازه چنین اقدامی را به آنها بدهیم.

یزدان‌شناس بیان داشت: بر اساس اسناد تاریخی، خلیج فارس همیشه فارس بوده و همیشه نیز خواهد ماند و جزایر سه‌گانه نیز ایرانی بوده و ایرانی خواهند ماند و هیچ کشوری اجازه دست‌درازی به این جزایر و یا تحریف نام خلیج فارس را نخواهد داشت.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

مهر

(شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۰۸:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها