دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۲۹۹۶۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

جشنواره صبحانه ایرانی در منطقه 8 برگزار شد

شهردار منطقه 8 از برگزاری جشنواره صبحانه ایرانی به مناسبت هفته سلامت در این منطقه خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، محمد مهدی شادالوئی با اشاره به شعار هفته سلامت"سالمندی و سلامت" به ویژه برنامه های این منطقه در هفته سلامت اشاره کرد و گفت: همایش راه پیمایی سالمندان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه سالمندان، ایستگاه سلامت، برگزاری کارگاه آموزشی آموزش مهارتهای دوران سالمندی و... از جمله برنامه های اجرایی در هفته سلامت است.
وی افزود: با توجه به اهمیت آموزش در حوزه سلامت و بالابردن سطح اطلاعات سالمندان کلاس هایی یا عناوینی همچون کارگاه آموزشی سالمندان و مقابله با حوادث طبیعی ،‌کارگاه آموزشی سالمندان و استفاده از امکانات شهری،‌کارگاه آموزشی جایگاه سالمندان در درون خانواده‌،روانشناسی سالمندی، تغذیه سالمندی،‌کارگاه آموزشی رفتار مناسب با جهاندیدگان در مساجد و سرای محلات و خانه های سلامت سطح منطقه 8 برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری تور تفریحی ویژه سالمندان شرق تهران افزود: همایش یپاده روی بررسی مسائل روانی سالمندان، همایش شهر سالم برای سالمندان، تغذیه سالم در سالمندان و ... از دیگر برنامه های هفته سالمت در شهرداری منطقه 8 است.
شادالوئی به نقش سلامت سالمندان در خانواده ها اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش جایگاه سلامت در خانواده، سالمندی و بیماری، چگونه سالمندی شاد داشته باشیم نیز در هفته سلامت اجرا می شود.

(دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱) ۱۳:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها