دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ / ۰۹:۳۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۲۹۶۱۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برپایی نمایشگاه محصولات غذایی و سوغات محلی در ورودی های سروستان

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از برپایی نمایشگاه محصولات غذایی و سوغات محلی در ورودی های شهرستان سروستان خبرداد.

در این نمایشگاه ها که تا روز 14 فروردین به صورت شبانه روزی دایر است، محصولات لبنی و غذایی و سوغات محلی شهرستان به مسافران عرضه می شود.

بنابر این گزارش ستاد دائمی تسهیلات سفرهای سروستان به منظور جذب مسافران و ایجاد فضایی مناسب جهت حضور آن ها اقدام به برگزاری برنامه های مختلفی شامل نمایشگاه کتاب، خوشنویسی، نقاشی، حجاب و عفاف و جشنواره روستایی در پارک آزادی سروستان کرده است که مورد استقبال مسافران قرار گرفت.

همچنین بر پایی سیاه چادر عشایری و اسب سواری در حاشیه دریاچه مهارلو از دیگر برنامه های فرهنگی در این شهرستان است.

*برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در داراب

همچنین روابط عمومی میراث فرهنگی استان فارس از برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی داراب در روز شنبه، 12 فروردین در صورت مساعد بودن هوا خبر داد.

بنابر این گزارش این برنامه روز پنجشنبه نیز با شکوه خاصی در ورودی شهرستان، جنب دفتر اطلاعات گردشگری برگزار شد که در این برنامه بازی های لخ ترک، طناب کشی، سنگ سردار از ساعت 14 تا 19 اجرا و به برندگان جوایزی اهدا شد.

گفتنی است برگزاری جشنواره موسیقی عشایری، نمایشگاه عرضه و نمایش محصولات غذایی و لبنی در ورودی اسلام آباد شهر داراب و برگزاری شب شعر به مناسبت روز جهانی شعر از جمله فعالیت های فرهنگی در داراب در نوروز بوده است.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در رشته های حصیر بافی، منبت، معرق، سازهای سنتی، قلم زنی روی مس، گلیم بافی، جشنواره غذاهای محلی، نمایش فیلم جاذبه های گردشگری در ورودی شهر و اجرای تئاتر خیابانی از دیگر مهمترین برنامه های فرهنگی شهرستان در ایام نوروز بوده است.


(دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۱) ۰۹:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها