شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۰ / ۲۳:۱۵
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۲۷۸۳۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

"اسانس های شرکت بل" با ماندگاری طولانی در محصول نهایی و طعم و مزه مطلوب

به گزارش فودنا، "اسانس های شرکت بل" با ماندگاری طولانی در محصول نهایی و ایجاد طعم و مزه مطلوب به راحتی می تواند این مزیت را برای محصولات شما به ارمغان آورده و با توجه به میزان مصرف بسیار پایین آن در محصول ، به کاهش قیمت محصول نهائی کمک شایانی نماید.

اسانس های  صنایع غذایی

اسانسها ی طبیعی ما، طعم از دست رفته محصولات غذایی راجبران نموده، طعم های نامطلوب راپوشش داده، احساس دهانی را بهبود بخشیده و به راحتی قابل استفاده می  باشند.

اسانس اضافه شده در هر نوع فرآورده غذایی، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در کیفیت محصول نهائی خواهد بود. چنان چه موفقیت یک محصول بر اساس میزان خرید مجدد آن توسط مصرف کننده ارزیابی گردد، این امر ماحصل انتخاب اسانس های مناسب و با کیفیت و همچنین فرمولاسیون بهینه می باشد.

اسانس های بل حاصل تلاش بی وقفه کارشناسان مجرب آن به همراه بکارگیری تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا بوده که با توجه به ساختار مواد غذایی مهندسی شده اند.

کادر مجرب این شرکت آمادگی حضور در کارخانه شما را دارند تا در زمینه فرمولاسیون، بسته بندی و حل مشکلات طعم دهنده، یاری رسان شما باشند.

تاریخچه " بـــل"

شرکت بل با پیشینه ای حدود دویست سال در طراحی و ساخت طعم مطابق با سلیقه مشتری و به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت اسانس و عطر، با دراختیار داشتن ماشین آلات تمام اتوماتیک و کادری مجرب، آمادگی خود را جهت ارائه سرویس به مشتریان محترم در صنایع مختلف اعلام می دارد.  

این شرکت در سال 1829 توسط آقای ویلیام م.بل در شیکاگو آغاز بکار نموده و هم اکنون کارخانجات آن درآمریکا، اروپا، کانادا و مکزیک مشغول تولید و فعالیت می باشند.

کتابخانه شیمل واقع دراین شرکت در سال 1870تاسیس شدکه با مجموعه ای بالغ بر 30,000 جلد کتاب تخصصی، دارای  قدیمی ترین کتبی است که تاکنون در زمینه شیمی و صنعت اسانس  درجهان منتشرگردیده است.

در سپتامبر 1999 سی امین گردهمایی بین المللی اسانس های روغنی با حضور بیش از 350 دانشمند از 30 کشور جهان در محل این کتابخانه برگزارگردید.

شرکت بل افتخار نگهداری این گنجینه با ارزش تاریخی وعلمی را دارد و امیدوار است که این کتابخانه باعث پیشرفت های بعدی در این صنعت شود. طی دهه های متمادی "آزمایشگاه های بل" به عنوان یک همراه، به خدمات رسانی به موفق ترین شرکت ها و محصولات دنیا مشغول بوده است.

ایده های جدید و جریان دائمی نوآوری ها به عنوان یک امتیاز برای مشتریان بل، همیشه مطرح بوده است. تیم های تحقیق و توسعه ما با ستفاده از هنر و دانش روز دنیا به شما کمک می کنند تا نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده سازد.

بل همیشه بر این باور است که بهترین کیفیت و ماندگاری، از مهمترین پارامترهای موثر در موفقیت مشتریان بوده و همواره باعث رضایت آنان خواهند بود.

http://www.bellff.ir/


(شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰) ۲۳:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها