یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۳۹۰ / ۱۳:۱۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۲۶۵۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

راه اندازی نخستین خط تولید کنسرو خرما در تبریز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به راه اندازی نخستین خط تولید کنسرو خرما در تبریز گفت: در صورت نهایی شدن این طرح امکان فرآوری تمام خرمای مصرفی کشور در تبریز فراهم می شود.

مسعود محمدیان با بیان اینکه طرح فرآوری خرما در تبریز از جمله تفاهم نامه‌های بزرگی است که در صورت نهایی شدن امکان فرآوری تمام خرمای مصرفی کشور را در تبریز فراهم خواهد کرد گفت: نخستین خط تولید کنسرو خرما در تبریز راه ‌اندازی می‌شود که با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی داخلی این پروژه انجام می‌شود.

محمدیان با اشاره به تفاهم‌نامه‌های امضا شده در زمینه بخش کشاورزی، به تشریح کم و کیف این پروژه‌ها پرداخت و تصریح کرد: جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی درسومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان ‌شرقی حضوری جدی در امر جذب سرمایه‌گذاری داشت.

وی همچنین از اجرایی شدن شش تفاهمنامه از 31 تفاهمنامه امضا شده در سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: 10 تفاهم نامه نیز در مرحله پیگیری قرار دارد.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بابیان اینکه صنایع بسته‌بندی محصولات سبزی وصیفی درصوفیان با اعتبار چهار هزارو 500 میلیون ریال، صنایع تبدیلی گوشت با مشارکت طرف ترکیه‌ای و احداث کشتارگاه صنعتی در کلیبر از جمله این پروژه‌ها است ادامه داد: طرح احیای اراضی ملی ارس با پمپاژ آب ارس در جلفا و کلیبر و زهکشی دشت تبریز در 18 هزار هکتار از دیگر تفاهم نامه‌های امضا شده است.

.

.

.

.

..

.

..

مهر

(یکشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰) ۱۳:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها