یکشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ / ۱۱:۰۸
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۲۵۴۰۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

شرکت اروم تینار شیر تولید کننده مالت و ماالشعیر باجیکا

به گزارش فودنا ، شرکت اروم تینار شیر تولید کننده مالت و ماالشعیر با برند تجاری باجیکا محصولات خود را عرضه می نماید.

 شرکت اروم تینار شیر به عنوان شرکت تولیدی صنعتی در سال 1386 با زمینه فعالیت مالت و انواع ماالشعیر ثبت و عملیات تحقیقاتی خود را در عرصه نوشیدنی آغاز نمود .

این شرکت با تکیه بر تکنولوژی بالای تولید و دانش متخصصان متعهد و مجرب داخلی و خارجی امید است در فروردین سال 1390 با تولید 36000 بطری ( قوطی - پت ) در ساعت به بهره برداری رسیده و جایگاه مناسبی را در بین مشتریان و مصرف کنندگان محصولات نوشیدنی به خویش اختصاص دهد . از اهداف اصلی این مجموعه علاوه بر مشتری مداری رقابت در بازارهای جهانی با داشتن متدهای نوین تولید , برترین کیفیت , قیمتهای رقابتی و تنوع محصولات می باشد و این مهم در سایه تلاش کلیه حامیان باجیکا به حقیقت خواهد پیوست .

محصولات

  • مالت تولید شده از جو اصلاح شده شش ردیفه ( مخصوص آبجوسازی )
  • آبجو بدون الکل با طعم های متنوع و جدید

http://www.bajikabeer.blogfa.com/

فکس: 04414393307

ایمیل: dastvan.beerbajika@yahoo.com

(یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰) ۱۱:۰۸
عبدالرسول شیروانی
۱۳۹۲/۰۱/۱۴ Iran
0
0
0

با سلام وتبریک سال نو اینجانب وسایر همکاران آماده همکاری در زمینه معرفی فروش وپخش محصولات شما را داریم خواهشمند است جهت هماهنگی ومذاکره بیشتر با شماره تماس 09179962118تماس حاصل فرمایید. با سپاس :شیروانی

شرکت شهدانه خوی
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ Iran
0
0
0

با سلام شرکت شهدانه یکی از عمده ترین تامین کنندگان کنسانتره در ایران بوده وبا به کارگیری مدرن ترین تجهیزات فنی و آخرین تجارب تکنولوژی و تجربه و تخصص کادر متخصص و کار آزموده ی خود در تولید و عرضه انواع کنسانتره از جمله : سیب،آلبالو،آلو،انگور سفید،انگور
قرمز عمل نموده و همچنین وارد کننده کنسانتره های انبه،پرتقال و آناناس می باشد. شرکت با بازنگری وبهینه سازی مداوم روشهای تولید خود تلاش بی وقفه ای در ارائه محصولات با کیفیت مطلوب نظر مشتریان خود به عمل می آورد.

شرکت شهریار نیکان کاسپین
۱۳۹۶/۰۲/۰۶ Iran
0
0
0

اخذ نمایندگی برای استان گیلان


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها