شنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۰ / ۰۹:۵۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۲۳۸۴۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

بزرگ‌ترین واحد تولید قندهای رژیمی کشور در مشهد افتتاح شد

با حضور وزیر بازرگانی و سرپرست وزارت صنایع و معادن و استاندار خراسان رضوی نخستین واحد تولید قندهای رژیمی کشور در مشهد به بهره‌برداری رسید.

میترا افکاری در حاشیه مراسم بهره‌برداری از بزرگ‌ترین واحد تولید قندهای رژیمی کشور در محل شهرک صنعتی توس اظهار داشت: این پروژه با هدف تولید قندهای رژیمی با کلسترول بسیار پایین در کشور به بهره‌برداری رسیده‌ است.
مدیرعامل این واحد تولیدی امروز محصول این واحد تولیدی را انواع قرص و شکر رژیمی عنوان کرد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحد صنعتی، بسیاری از افراد مبتلا به بیماری‌هایی چون دیابت و قند خون می‌توانند بدون هیچ گونه مشکلی از مواد شیرین استفاده کنند.
وی با بیان اینکه این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه 120 تن، انواع محصولات قند رژیمی شامل قرص و شکر را تولید می‌کند، اعلام کرد: اجرای این طرح از سال 85 شروع شده و در سال گذشته به بهره‌برداری کامل رسیده است.
مدیرعامل بزرگ‌ترین واحد تولید قندهای رژیمی کشور به سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحد تولیدی اشاره کرد و افزود: در همین راستا مبلغی افزون بر یک‌میلیون و 650 هزار یورو سرمایه ‌گذاری ارزی برای راه‌اندازی کامل این پروژه صرف شده‌ است.
افکاری در رابطه با سرمایه ‌گذاری‌های ریالی این طرح نیز گفت: 20 میلیارد نیز در این زمینه سرمایه ‌گذاری ریالی انجام شده‌ است.
مدیرعامل بزرگ‌ترین واحد تولید قندهای رژیمی اظهار داشت: در مجموع برای بهره‌برداری از واحد تولیدی بزرگ رقمی افزون بر 45 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ازری و ریالی صورت پذیرفته است.
این تولید کننده، اشتغال آفرینی بزرگ‌ترین واحد تولید قندهای رژیمی کشور را بیش از 40 نفر به صورت مستقیم عنوان کرد و یادآور شد: دستگاه‌های این واحد تولیدی نیز از کشورهای کره‌ جنوبی، اسپانیا، انگلستان و ایران تامین شده است.
مدیرعامل بزرگ‌ترین واحد تولید قندهای رژیمی کشور تاکید کرد: سوخت مصرفی این واحد گاز طبیعی و ظرفیت برق مصرفی آن نیز افزون بر 200 کیلو وات است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین سرمایه ثابت این پروژه نیز 30 میلیارد بوده است.
افکاری اعلام کرد: هم‌اکنون در این واحد صنعتی انواع کافی میکس‌های کم‌کالری نیز تولید می‌شود.
مدیرعامل بزرگ‌ترین واحد تولیدی قندهای رژیمی کشور با بیان اینکه برای رسیدن به نقاط آرمانی تولید راهکاری جز نوآوری وجود ندارد، افزود: در حال حاضر بر اساس آخرین آمار و اطلاعات بیش از 7 میلیون بیمار مبتلا به دیابت در کشور وجود دارد که با استفاده از چنین محصولاتی می‌توانند مشکل ذائقه خود را نیز برطرف کنند.

.

.

.

.

.

.

.

.

فارس

(شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۰) ۰۹:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها