یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۳:۳۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۲۰۷۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت نمایشگاهی EMD در ایران

معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران از آغاز به کار نخستین دوره آموزشی مدیریت نمایشگاهی EMD از 16 تا 21 بهمن ماه در هتل پردیسان مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی سازمان توسعه تجارت ایران، رضا توفیقی گفت: برای برگزاری کیفی تر نمایشگاه های بین المللی و تخصصی – داخلی و ارتقای صنعت نمایشگاهی کشور دوره آموزشی یاد شده برگزار می شود.
وی تصریح کرد: با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده با انجمن نمایشگاه های کشور و انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران این دوره با حضور سه نفر از اساتید برجسته بین المللی صنعت نمایشگاهی دنیا و زیر نظر UFI با مشارکت بیش از 30 نفر از مجریان نمایشگاهی و مدیران عامل شرکت نمایشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.
معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران ضمن تشریح محتوای آموزشی دوره یاد شده گفت: مهمترین محتوای این دوره شامل مقدمه ای بر صنعت نمایشگاهی، مدیریت پروژه برای نمایشگاه ها، مدیریت ریسک بازاریابی نمایشگاهی و مدیریت همایش برای نمایشگاه ها است.
وی با اشاره به اینکه دوره های قبلیEMD در شهرهای بانکوک، دبی، ماکائو و سنت پترزبورگ برگزار شده است ظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پنجمین کشوری است که دوره EMD را برگزار می کند.
گفتنی است، نخستین دوره EMD با حضور پروفسور جرج بایر استاد دولتی دانشگاه راونزاورگ آلمان، رییس و بنیانگذار بخش مربوط به نمایشگاه ها، انجمن ها، همایش و مدیریت رویدادهای تجاری این کشور، خانم کارلا جوگل اقتصاددان با تجربه و متخصص در زمینه بازاریابی، دارای سی سال فعالیت در زمینه نمایشگاه های تجاری – بین المللی و صنعت نمایشگاه ها، مدیر و نائب رییس نمایشگاه های بین المللی بخش نمایشگاه های مرسدس بنز و نمایشگاه های هوافضا DEUTSCHE و خانم دکتر لیان نیا ارت، مسئول کنفرانس آموزش مدیریت رویدادها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه WESTMINSTER لندن برگزار می شود.
(یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹) ۱۳:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها