شنبه / ۲ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۷:۳۹
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۲۰۴۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی
مدیر عامل پگاه گلستان در نشست خبری استان گلستان،

قیمت محصولات پگاه تا آخر سال 89 هیچ تغییر نمی کند

مهندس سمیعی مدیرعامل پگاه گلستان گفت در سال جاری همسوی طرح هدفمند کردن یارانه ها قیمت ها تا آخر سال 89 هیچ تغییر نمی کند و برای سال آینده باید منتظر شرایط و میزان تغییرات آن باشیم .

مهندس سمیعی مدیرعامل پگاه گلستان در نشست خبری استان گلستان، گفت در سال جاری همسوی طرح هدفمند کردن یارانه ها قیمت ها تا آخر سال 89 هیچ تغییر نمی کند و برای سال آینده باید منتظر شرایط و میزان تغییرات آن باشیم . مهندس چمنی مشاور صنایع شیر ایران پگاه در ادامه این نشست ضمن تأیید طرح هدفمندی یارانه ها افزود بنگاه های اقتصادی به دلیل تفاوت در قیمت های تمام شده از این تحول بزرگ اقتصادی استقبال می کنند . در دوره گذر باید همه به دولت کمک کنند و دولت نیز باید به اقتضاعات بنگاه های اقتصادی توجه داشته باشد . تعامل دولت و بنگاه های اقتصادی در دوره گذر در صورت وارد آمدن زیان باید ادامه یابد اما این دوره نباید طولانی شود .

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در سالهای اولیه پس از اخذ مجوز بهره برداری ، امور مرتبط با محصول ، فرآیند و آزمون را بر اساس دستورالعمل های تدوین شده توسط صنایع شیر ایران ( بر مبنای استانداردهای ملی و بین المللی ) آغاز نموده و اقدامات لازم جهت اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی را برای محصولات مشمول انجام داد .
شیر پاستوریزه پگاه گلستان وابسته به شرکت صنایع شیر ایران است . این شرکت در شهرستان گرگان و حاشیه جنوبی کوهپایه رشته کوه البرز واقع شده است .


این واحد صنعتی در سال 1364 با نام کارخانه شیر منطقه ای گرگان در زمینی به مساحت 10 هکتار با زیربنای 1500 متر مربع و ظرفیت اسمی دریافت 150 تن شیر در روز فعالیت خود را آغاز نموده است . با توجه به موقعیت ویژه منطقه برای توسعه و افزایش ظرفیت کارخانه ، طرح های توسعه ای در سال 1374 از جمله کارخانه پنیر با ظرفیت 11500 کیلوگرم شیر در ساعت ، پنیر پیتزا و پنیر خامه ای و همچنین در سال 1378 کارخانه تولید محصولات پودری با ظرفیت 6480 تن « 2640 تن پودر آب پنیر و 3840 تن شیر خشک صنعتی » مورد بهره برداری قرار گرفت .


شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در تاریخ 11 آذرماه 1383 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره ثبت 4258 در اداره ثبت شرکت های گرگان به ثبت رسیده است . مرکز اصلی شرکت در گرگان ، میدان بسیج و در حال حاضر جزء شرکت های زیر مجموعه شرکت صنایع شیر ایران ( سهامی خاص ) می باشد .


در سال 89 پگاه گلستان واحد نمونه صادرات استانی شناخته شد .

(شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۹) ۱۷:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها