سه شنبه / ۱۴ دی ۱۳۸۹ / ۱۳:۳۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۲۰۱۵۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

نان لواش به روش صنعتی تولید خواهد شد

دستگاه های تولید نان لواش به روش صنعتی خریداری شده و طی 10 ماه آینده خط تولید این نان با ظرفیت 30 تن در روز افتتاح می شود.

 نعمت الله بابایی مدیرعامل شرکت تولیدکننده نان صنعتی، در مراسم بازدید خبرنگاران از این کارخانه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همچنین تا هفته آینده در این شرکت نان نیم پز با ماندگاری بالا تولید می شود.
وی افزود: 70 درصد پخت نان نیم پز در کارخانه صورت می یگردو 30 درصد بقیه در فرهای اجاق گاز منازل می پزد تا نان داغ و تازه در اختیار خانواده ها قرار گیرد.
بابایی با اشاره به اینکه با اجاری قانون هدفمند شدن یارانه ها محصولات این شرکت کاهش 23 درصدی قیمت را تجربه کرده اند، تصریح کرد: با اجرای این قانون منافع ملی حفظ خواهد شد و حمایت از آن وظیفه ماست.
وی اضافه کرد: این قانون تازه اجرایی شده و هنوز رقابت در آن یکسان نگردیده است، اما پس از گذشت مدتی شرکت سه نان باز هم کاهش قیمت خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت صنعتی سه نان با بیان اینکه کاهش هزینه ها توسط تولید انبوه رمز روند کاهشی قیمت این کارخانه است عنوان کرد: سه نان تنها واحد صنعتی تولید نان تمام اتوماتیک در ایران است و به دلیل تقاضا و نیاز به کشور، نیازی به صادرات نداریم و برنامه ای نیز برای آن ترتیب نداده ایم.

موج

(سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۹) ۱۳:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها