پنج شنبه / ۹ دی ۱۳۸۹ / ۱۳:۴۸
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۱۹۹۰۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
تجهیزات ساخت پیتزا قیفی را از ما بخواهید

"طعام گستر مهتا"تولید کننده کاملترین تجهیزات پیتزا قیفی در ایران

به گزارش فودنا شرکت طعام گستر مهتا فرهای مخصوص پیتزای قیفی و کلیه تجهیزات جانبی مانند پایه های پذیرایی،پایه های آماده سازی ، ظرفهای نگهداری مواد و..... در ابعاد و اشکال مختلف را با هزینه های پایین در اختیار هموطنان عزیز میگذارد .

طعام گستر مهتا تولید کننده کاملترین تجهیزات پیتزا قیفی در ایران میباشد که ارائه کلیه دستگاههای پیتزا قیفی و تجهیزات جانبی انرا به عهده دارد .
 
 
پیتزا قیفی جدیدترین نوع پیتزا و تازه ترین ابتکار کشور ایتالیا می باشد. که خوشبختانه شرکت صنایع غذایی طعام گستر مهتا با تلاش فراوان توانسته تکنولوژی دستگاه های پخت و فرمولاسیون پخت پیتزا قیفی گردیده است این شرکت دارای چندین نمایندگی در داخل کشور، و جزو معتبر ترین شرکت در این زمینه می باشد.

دستگاههای پیتزا قیفی با حجم کم براحتی در تمامی رستورانها و فست فودها قابلیت کاربرد دارد. این دستگاه نیاز به یک اپراتور داشته و پیتزا در 3 الی 4 دقیقه آماده برای میل کردن می باشد . در صورت خرید، آموزش پرسنل جهت تولید نان قیفی، پخت پیتزا و تهیه سس های مخصوص پیتزا ایتالیا همراه با کلیه دستورالعملها به صورت رایگان صورت می پذیرد همچنین فر مخصوص پیتزا قیفی و کلیه تجهیزات جانبی مانند قالبهای پخت،پایه های آماده سازی - پایه های پذیرایی -پایه های داخل فر - پایه های آماده سازی - تابلوهای تبلیغاتی - کارتن و..... را این دستگاه برای مدت 6 ماه گارانتی داشته و 5 سال از تضمین خدمات برخوردار است.
این شرکت در حال حاضر دارای چندین نماینده در سطح کشور میباشد .

تلفن :   05117113513 - 09158996847

ایمیل : hoseini.mz2010@gmail.com

 

 

 

(پنج شنبه ۹ دی ۱۳۸۹) ۱۳:۴۸
فرهاد ادیبی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
0
0

لطفا درباره قیمت دستگاه و محصول توضیح دهید


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها