به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران ، فودنا ، آکر اولین تئوریسین ارزیابی برند در جهان و مولف 13 عنوان کتاب مرجع در زمینه مدیریت برند است. او جوایز متعددی از جمله جایزه" همکاری های نوآورانه در بازاریابی" و جایزه مهم MIT را به واسطه نقش عمده اش در پیشرفت مبانی نظری و عملی دانش بازاریابی دریافت کرده است.
پیروز ملک زاده، دبیر کنفرانس بین المللی برند درباره موضوع سخنرانی آکر در ایران می گوید: «پروفسور آکر بر مبنای جدیدترین کتاب اش که ژانویه 2011 منتشر می شود، در کنفرانس بین الملی برند سخنرانی خواهد کرد».
ملک زاده همچنین تاکید کرد: «همکاری پروفسور آکر با دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی برند یکی از بهترین فرصت هایی است که این دبیرخانه برای ارتقای سطح دانش برندسازی در کشور پدید آورده است».
دبیر کنفرانس همچنین اظهار امیدواری کرد که سخنرانی پرفسور آکر در صبح روز 11 آذر ماه در کنفرانس بین المللی برند ، مانند سال گذشته مورد استقبال بی نظیر مخاطبان قرار گیرد.