جمعه / ۷ آبان ۱۳۸۹ / ۱۵:۲۲
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۸۷۱۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

واردات 30 هزار راس گوسفند زنده از گرجستان برای تامین گوشت عید قربان

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت قرمز از واردات 30 هزار راس گوسفند زنده از گرجستان برای تامین گوشت مورد نیاز در ایام عید قربان خبر داد .

علی خندان روی جوان اظهار داشت : هم اکنون 10 هزار راس گوسفند زنده از کشور گرجستان به تهران وارد شده و پس از ذبح در کشتارگاه های تهران در واحد های مشخص شده توزیع  خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه این گوشت ها با کیفیت مناسب و به صورت گرم در بازار توزیع می شود، تاکید کرد : این گوسفند ها هر روز صبح ذبح شده و با قیمت هر کیلوگرم 12 هزار تومان در بازار عرضه می شود .

خندان تاکید کرد : واردات گوسفند از کشور گرجستان همچنان ادامه دارد و تا ایام عید قربان 30 هزار راس دیگر و تا ماه محرم 100 هزار راس دیگر به کشور وارد می شود .

وی با تاکید بر اینکه این گوسفند ها همگی برای ذبح به کشور وارد می شوند، افزود : عرضه آنها به صورت زنده در بازار امکان پذیر نیست اما تامین گوسفند زنده در ایام عید قربان نیز با مشکل مواجه نیست .

خندان گفت : هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند زنده در بازار پنج هزار و 500 تومان است که نسبت به گذشته 1500 تومان کاهش یافته است و چنانچه نرخ دلار ثابت شود ، قیمت گوسفند دوباره کاهش می یابد .

وی همچنین ازادامه واردات گوساله زنده از سیستان و بلوچستان به تهران خبرداد و اظهار داشت : در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله گرم در واحد های مشخص شده این اتحادیه ، برای مصرف کنندگان هشت هزار و 600 تومان است .

پانا


(جمعه ۷ آبان ۱۳۸۹) ۱۵:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها