شنبه / ۱۲ تیر ۱۳۸۹ / ۱۵:۲۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۶۳۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

7 بازار میوه و تره بار در منطقه 5 احداث می شود

به منظور توسعه سرانه های خدماتی در محلات وتامین رفاه شهروندان تاپایان سالجاری 7 بازار میوه و تره بار در منطقه 5 احداث می شود.

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 5، مرتضی آدینه، معاون امور شهری و فضای سبز منطقه با اعلام این خبر افزود: بنا به سیاستهای مدیریت شهری تامین رفاه زندگی شهری و توسعه سرانه های خدماتی فرهنگی در محلات احداث و توسعه بازار های تره بار در اولویت برنامه های منطقه قرار دارد.
وی افزود: براساس چشم اندازهای پیش بینی شده در اسناد راهبردی محلات احداث 7 بازار میوه و تره بار در دستور کارقرار دارد.
آدینه با اشاره به این که در حال حاضر 15 درصد بازار میوه و تره بار شهر تهران در منطقه فعالیت می کند، افزود: براساس درخواست شورایاران و همچنین بازدیدهای میدانی از سطح محلات هماهنگی لازم با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری شهران این مراکز خدماتی احداث می شود.
وی افزود: در حال حاضر عملیات احداث بازارتره بار در محلات سردار جنگل ،بهار ،جنت آباد جنوبی و نیرو آغاز شده است ومکان 3 بازار نیز جهت اجرایی شدن عملیات جانمایی وسازمان میادین میوه وتره بار معرفی شده است.
معاون امورشهری وفضای سبز منطقه درپایان تصریح کرد: بنا به برنامه های تدوین شده درسند راهبردی محلات احداث بازار تره بار در29 محله ومجموعه های خدماتی ،تفریحی در قالب برنامه های بلندمدت پیش بینی شده است .

(شنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۹) ۱۵:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها