سه شنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۲:۱۴
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۶۱۰۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

مهمترین اقدامات بخش خصوصی برای ترویج مصرف نان صنعتی در بین دانش آموزان

دبیر انجمن نان های صنعتی کشور گفت: ارایه دروس آموزشی مختص نان در مدارس، توزیع انواع نان های غنی شده و بازدید دانش آموزان از مراحل تولید نان از اهم اقدامات بخش خصوصی برای ترویج فرهنگ مصرف نان صنعتی در بین دانش آموزان محسوب می شود.

علیرضا مروت پور  با بیان این که بخش خصوصی هزینه بالایی صرف ترویج نان صنعتی کرده است ، اظهار داشت: طبق هماهنگی به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان از طریق بازدید از واحد های نان صنعتی با مراحل مشقت بار تولید آرد ، نان و راه های کاهش ضایعات آن آشنا می شوند.
 
دبیر انجمن نان های صنعتی کشور با اشاره به فعالیت های این بخش برای توسعه فرهنگ استفاده از نان در مدارس کشورافزود: ارایه دروس آموزشی مختص نان در مدارس، توزیع انواع نان های غنی شده و بازدید دانش آموزان از مراحل تولید نان از جمله اقدامات بخش خصوصی برای ترویج فرهنگ مصرف نان صنعتی در بین دانش آموزان محسوب می شود.

وی توزیع نان غنی شده در بین دانش آموزان را از جمله اقدامات مثبت وزارت آموزش و پرورش برای توسعه فرهنگ مصرف نان صنعتی عنوان و تصریح کرد: این طرح 2 سال است که در مدارس ابتدایی اجرا می شود .

مروت پور با بیان این که نان توزیعی با حداقل قیمت از بخش خصوصی خریداری و به صورت رایگان در مدارس توزیع می شود ، افزود: نان های صنعتی توزیع شده به دلیل غنی شدن با اسید فولیک ، روی و آهن برای سلامت داشن آموزان بسیار مفید است.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در تولید نان خاطر نشان کرد: تولید نان با کیفیت و با قدرت ماندگاری بالا و مغزی موجب رضایت مندی مشتریان و گرایش آنان به مصرف نان صنعتی می شود که این هدف هم اکنون به دقت توسط تولید کنندگان نان صنعتی دنبال می شود .

منبع : پانا

(سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۹) ۱۲:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها