مجید پارسانیا، معاون وزیر بازرگانی در گفتگو با خبرنگار موج، با اعلام این مطلب اذعان داشت: برند سازی نانوایی ها صرفا در حوزه نان صنعتی قابل تصور است.
وی با اشاره به راه اندازی چند واحد نان صنعتی یارانه ای و غیر یارانه ای در کشور، گفت: در حال حاضر هر یک از این واحدها با برندی خاص در حال فعالیت هستند.
پارسانیا افزود: گسترش تعداد واحدهای نان صنعتی موجب افزایش تعداد برند نانوایی ها می شود. این مقام مسئول ادامه داد: نهضت برند سازی برای نانوایی ها، صرفا با توسعه واحدهای نان صنعتی امکان پذیر می شود.
معاون وزیر بازرگانی متذکر شد: میزان توسعه برند سازی برای نانوایی ها به گسترش واحدهای نان صنعتی منوط است.