جمعه / ۱۷ مهر ۱۳۸۸ / ۱۳:۰۴
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۳۱۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
معاون وزیر بازرگانی:

برند سازی نانوایی ها با توسعه نان صنعتی میسر می شود

اجرای طرح برند سازی برای نانوایی ها تا هنگامی که واحدهای نان صنعتی افزایش نیابد،‌ امکان پذیر نیست.

مجید پارسانیا، معاون وزیر بازرگانی در گفتگو با خبرنگار موج، با اعلام این مطلب اذعان داشت: برند سازی نانوایی ها صرفا در حوزه نان صنعتی قابل تصور است.
وی با اشاره به راه اندازی چند واحد نان صنعتی یارانه ای و غیر یارانه ای در کشور، گفت: در حال حاضر هر یک از این واحدها با برندی خاص در حال فعالیت هستند.
پارسانیا افزود: گسترش تعداد واحدهای نان صنعتی موجب افزایش تعداد برند نانوایی ها می شود. این مقام مسئول ادامه داد: نهضت برند سازی برای نانوایی ها، صرفا با توسعه واحدهای نان صنعتی امکان پذیر می شود.
معاون وزیر بازرگانی متذکر شد: میزان توسعه برند سازی برای نانوایی ها به گسترش واحدهای نان صنعتی منوط است.

(جمعه ۱۷ مهر ۱۳۸۸) ۱۳:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها