دوشنبه / ۹ شهریور ۱۳۸۸ / ۱۴:۵۸
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۲۷۰۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
با حمایت نظام دامپزشکی و همکاری وزارتخانه های جهادکشاورزی و کار

دانش آموختگان رشته های دامپزشکی در واحدهای تولیدی مرتبط حضور می یابند

با امضای قرارداد همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و سازمان دامپزشکی کشور، واحدهای تولیدی و خدماتی دامپروری و دامپزشکی می توانند با جذب دانش آموختگان رشته های دامپزشکی از حمایت مالی وزارت کار و امور اجتماعی شامل 50 درصد از دستمزد پرداختی به آنان بهره مند شوند .

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، رئیس نظام دامپزشکی استان، با اعلام این خبر هدف از اجرای این طرح را که «فاجد»  نامگذاری شده، انتقال دانش ها و فن آوری های نوین و علمی نمودن محیط های تولید با استفاده از نیروهای کارورز و افزایش سطح تجربه این نیروها دانسته و  اجرای طرح کارورزی را برای حداکثر 2273 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع تحصیلی دکتری ‌، کارشناسی و کاردانی رشته های دامپزشکی در کشور دانست و در خصوص اعتبار زمانی این قرارداد، یادآور شد: اعتبار این قرارداد، از تاریخ امضاء تا 11 ماه بعد ازبکارگیری تمامی کارورزان مورد توافق می باشد .

دکتر احمد شریعتی افزود: کارورز در طی دوره کارورزی توسط وزارت کار و امور اجتماعی بیمه حوادث و عمر خواهد شد و  بیمه مذکور از محل اعتبارات پیش بینی شده برای اجرای طرح پرداخت خواهد شد .

وی با اشاره به پرداخت کمک هزینه برای کارورزان اعلام داشت: به استناد مفاد بند ( 3 ) دستورالعمل طرح کارورزی مصوب ششمین جلسه شورای عالی اشتغال  ( مورخ 27/1/86 ) که جزء لاینفک قرارداد می باشد کمک هزینه کارورزان به تفکیک مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالاتر به میزان 50  ، 70  و 90 درصد از حداقل حقوق و دستمزد مصوبه شورای عالی کار تعیین که از این مبلغ سهم دولت در مناطق محروم و غیر محروم به ترتیب 70 . 50 درصد می باشد و کمک هزینه کارورزان بر اساس لیست گزارش کار ماهیانه که توسط  نماینده عامل ارائه خواهد شد که پس از تائید نماینده مجری و معرفی به اداره کل کار و امور اجتماعی استانها و نیز پس از اعلام موضوع به بانک عامل استان به حساب کارورزان واریز می شود .

رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضوی از تمامی واحدهای تولیدی و پرورشی مرتبط با دامپزشکی و دامپروری متقاضی استفاده از همکاری نیروهای کارورز  دامپزشکی خواست تا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به نشانی اینترنتی این نهاد به آدرس:  www.khorasanrazavi-vc.ir مراجعه نمایند.

دکتر شریعتی از تمام فارغ التحصیلان دامپزشکی در مقاطع مختلف که متقاضی حضور در طرح یادشده هستند نیز درخواست نمود تا جهت ثبت نام به نظام دامپزشکی استان مراجعه و یا با تلفن 6233747 تماس حاصل نمایند.

 

(دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۸) ۱۴:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها