دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۷
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۱۸۲۳۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران جوان
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

کاهش سهیمه آرد نانوایان در صورت عدم رضایت مردم از طریق هوش مصنوعی

سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: سهیمه آرد نانوایان براساس سامانه طراحی شده، هوش مصنوعی و از طریق رضایت مردم کاهش یا افزایش می یابد.

 جلال سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان  در مراسم آیین ارائه دستاوردهای طرح ملی هوشمند سازی یارانه آرد ونان و رونمایی از بزرگترین سامانه اشتراک گذاری تجربه خرید گفت: سهیمه آرد نانوایان براساس سامانه ای که طراحی شده و براساس هوش مصنوعی و از طریق رضایت مردم کاهش یا افزایش می یابد.
وی افزود:  ۱۸ ماه از طرح هوشمندسازی آرد و نان می گذرد مرحله اول آن به بلوغ رسیده و  مرحله دوم که  در حوزه هوشمند سازی استبه  نظام اختصاص آرد و یارانه مبنی بر عملکرد نانوایی مربوط می شود.
وی افزود: آیین ارائه دستاوردهای  هوشمند سازی آرد و نان  نشان دهنده عملکرد و دستاوردهای دولت تا به امروز  است که نشان دهنده   اثر گذاری در صرفه جویی  آرد و نان و آغاز مرحله جدید در حوزه مردمی  است که این نظارت  مبتنی  بر تجربه خرید خود  مردم است که در  خصوص خرید نان  نظارت  های خود را ثبت کنند.
جلال افزود: یک برنامه کاربردی که  مردم به راحتی بتوانند از  نانوایی خرید کرده و به محض انجام تراکنش  در پایین امتیاز دهی توسط مردم انجام شود که از این طریق بتوانیم نقاط قوت و ضعف را ثبت کنیم .
سخنگوی طرح هوشمندسازی آرد و نان  گفت:  روزانه ۱۲ میلیون تراکنش خرید  نان انجام می شود و سامانه نظرات مثبت و منفی مردم از نانوایی ها را ثبت کرده و و در صورت عدم رضایت مردم از  آرد یارانه‌ای و مزایای تشویقی آنها کاهش خواهد یافت.
او بیان کرد: با استفاده از نظر مردمی می‌توان به یک دسته بندی مناسب در خصوص عملکرد نانوایان در حوزه تهیه و توزیع نان رسید.

(دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲) ۰۷:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها