چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۱۶۳۵۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
فارس
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

مطالبه درج برچسب برای محصولات فاقد گلوتن

برخی مخاطبان فارس اعلام کرده‌اند برای محصولات فاقد گلوتن برچسب زده شود که این کار برای بیماران مبتلا به سلیاک بسیار سودمند است.

برخی مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «تشکر از شرکت کاله بخاطر درج لیبل فاقد گلوتن » از شرکت لبنیاتی کاله به خاطر درج لیبل فاقد گلوتن تشکر و قدردانی کرده‌اند.
 
آنها اعلام کرده‌اند که  تقدیر و تشکر داریم از شرکت کاله بخاطر درج لیبل فاقد گلوتن در تعدادی از محصولات تولیدی خود و امیدواریم که بیشتر محصولات کاله دارای لیبل فاقد گلوتن شوند تا بیماران سلیاک بدون مشکل و به راحتی بتونن نیازهای غذایی خود رو از محصولات تولیدی این شرکت تهیه نمایند.
 
به گزارش فارس؛‌گلوتن نام پروتئینی میباشد که در تولید و فراهم کردن ویتامین، فیبر و مواد معدنی نقش چشمگیری دارد. همچنین این پروتئین به غذاها کمک می‌کند با حفظ خاصیت ارتجاعی و رطوبت، شکل‌شان را حفظ کنند. این ماده مهم غذایی معمولا در غلاتی مثل گندم، جو و جو دوسر پیدا میشود. اما بعضی از افراد جامعه هستند که متاسفانه در جذب این ماده دچار مشکل هستند و بیماری سلیاک دارند که این نوعی بیماری خودایمنی میباشد. این افراد باید در رژیم غذایی خود، محصولاتی را مصرف کنند که فاقد گلوتن باشد.
(چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲) ۱۱:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها