چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۱۶۳۵۶
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
۸ تا ۱۰ شهریور 1402در برج میلاد تهران

برنامه‌ریزی نمایشگاه غذای سالم و ارگانیک با هدف معرفی بهتر به مخاطبان هدف

میلاد بهادری، مدیرعامل گروه رسانه‌ای آتا، در یک نشست خبری به جزئیات برنامه‌ریزی نمایشگاه غذای سالم و ارگانیک پرداخت. این رویداد که از تاریخ ۸ تا ۱۰ شهریور در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد

میلاد بهادری، مدیرعامل گروه رسانه‌ای آتا، در یک نشست خبری به جزئیات برنامه‌ریزی نمایشگاه غذای سالم و ارگانیک پرداخت. این رویداد که از تاریخ ۸ تا ۱۰ شهریور در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد، با هدف اصلی معرفی بهتر به مخاطبان هدف از جمله متخصصان صنایع غذایی، مشاوران تغذیه، شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های سلامت محور، کلینیک‌های پزشکی و افراد فعال در حوزه سلامت برنامه‌ریزی شده است.
 
بهادری با بیان اینکه تمرکز امسال بر حضور عموم مردم و ترویج تغذیه سالم قرار دارد، اشاره کرد: "هدف ما ترویج تغذیه سالم در جامعه است و به همین منظور اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی انجام شده است."
 
این نمایشگاه در سالن B مرکز نمایشگاهی برج میلاد با مساحت ۲۳۰۰ متر برگزار خواهد شد و ۷۶ شرکت تولیدکننده محصولات غذایی سلامت محور، ارگانیک، وگان و رژیمی در آن حضور خواهند داشت.
 
بهادری افزود: "هدف ما فقط برگزاری یک نمایشگاه سه روزه نیست، بلکه تلاش می‌کنیم تا این رویداد به عنوان یک رویداد گسترده و پایدار در صنعت غذا شناخته شود و ارتباط ما با این صنعت در طول سال حفظ شود."

 

میلاد بهادری، مدیرعامل گروه رسانه ای آتا با اشاره به برگزاری موفق نخستین دوره برگزاری نمایشگاه زندگی سالم در بهمن ماه سال 1401 در برج میلاد یادآور شد: سال گذشته نزدیک به 23هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و امسال هم پیش بینی می شود از 8 تا 10 شهریورماه، طی سه روز، میزبان افزون بر 20 هزار بازدید کننده باشیم.

 

بهادری اضافه کرد: برگزاری رویدادهای سلامت محور در دنیا، در شناخت و معرفی انواع غذاهای سالم و ارگانیک تاثیر بسزایی داشته و توانسته در کاهش آمار خطرات و مرگ و میرهای ناشی از رژیم غذایی ناسالم موثر باشد.

 
وی همچنین به شعار این رویداد، "غذای سالم؛ زندگی سالم" اشاره کرد که در قالب کمپینی با حضور تولیدکنندگان و رسانه‌ها معرفی خواهد شد. این رویداد نه تنها فرصتی برای معرفی محصولات غذایی سالم و ارگانیک است، بلکه ارتباط بلندمدت و مؤثر با صنعت غذا را تضمین می‌کند

 

نمایشگاه زندگی سالم

(چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲) ۱۰:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها