دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۱۱۵۷۹۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کسب و کار، برندینگ

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی و کاربردی عالیس

رئیس مرکز آموزش عالی علمی و کاربردی عالیس خبر از آغاز پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در مرکز علمی و کاربردی عالیس از 18 تیر ماه داد و گفت: ثبت نام تا تاریخ 25 تیر ماه ادامه داشته و احتمالا تمدید نیز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ عالیس، فرشید نیک فر در ارتباط با جزئیات پذیرش دانشجو در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی عالیس، اظهار کرد:  مرکز علمی کاربردی عالیس هم اکنون دارای 4 رشته برای کاردانی شامل کاردانی فنی کنترل کیفیت مواد غذایی، کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار، کاردانی حرفه ای حسابداری بهای تمام شده و کاردانی تربیت بدنی گرایش مربیگری آمادگی جسمانی است که برای ترم مهر ماه در تمامی این رشته ها دانشجو می‌پذیرد.

 

وی در ارتباط با مزیت‌های مرکز آموزش عالی علمی کاربردی عالیس، خاطرنشان کرد: داشتن سرویس رفت و برگشت برای دانشجویان از مشهد، گلبهار و چناران، 50 درصد تخفیف شهریه برای دانشجویان جدیدالورود، شهریه رایگان برای دانشجویان برتر و دانشجویانی که دارای مقام در کلیه زمینه ها از جمله المپیادهای علمی، فرهنگی و  ورزشی هستند از جمله مهم ترین مزایای تحصیل در این مرکز است.

 

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی عالیس ادامه داد: همچنین دانشجویانی که از مرکز علمی و کاربردی فارغ‌التحصیل شوند در اولویت استخدام برای هلدینگ عالیس قرار می‌گیرند.

 

نیکفر با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی  در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی عالیس، خاطرنشان کرد: این مرکز نخستین مجموعه در سطح کشور است که رشته مهندسی فناوری صنایع غذایی با گرایش تضمین کیفیت را در مقطع کارشناسی داشته و علاوه بر این امکان تحصیل در رشته‌های مهندسی فناوری برق صنعتی، کارشناسی حرفه‌ای ایمنی با گرایش سلامت و محیط زیست صنایع (HSE) ، مهندسی فناوری صنایع غذایی با گرایش شیر و فرآورده‌های لبنی و کارشناسی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار نیز در مقطع کارشناسی در این واحد وجود دارد.

 

وی با اشاره به افتخاراتی که مرکز آموزش عالی علمی و کاربردی عالیس تا کنون به دست آورده است، بیان کرد: دریافت مقام مرکز علمی و کاربردی برتر و مرکز برتر علمی صنعتی کشور در سال 97، دریافت مقام برترین مرکز پژوهشی استان در سال 99 و انتخاب رئیس مرکز به عنوان رئیس برتر مراکز علمی و کاربردی کشور در سال 1400 از جمله افتخاراتی است که این مرکز آموزشی تا کنون به آنها دست پیدا کرده است.

 

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی عالیس اظهار کرد: برای دریافت اطلاعات بیشتر افراد می‌توانند با شمار‌ه 0514613904 و داخلی‌های 991، 993 و 994 تماس گرفته و یا به کانال سروش این مرکز به آدرس @channelalis   مراجعه کنند.
 
(دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲) ۱۱:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها