دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۱۵۶۸۳
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس سرویس عمومی
در حکمی توسط وزیر جهاد کشاورزی؛

سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی منصوب شد

وزیر جهادکشاورزی در حکمی «فاطمه زارعان بنی‌اسدی» را به عنوان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

«محمدعلی نیکبخت» در حکمی «فاطمه زارعان بنی‌اسدی» را به عنوان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب کرد، به این ترتیب وی نخستین بانویی است که این مسوولیت را در این وزارتخانه بر عهده می‌گیرد.
 
در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ضمن معارفه زارعان به عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، از تلاش‌های «علیرضا رضازاده» رئیس پیشین این مرکز تقدیر شد.
 
وزیر جهادکشاورزی گفت: رضازاده برای خدمت در سنگری مهم‌تر، از مجموعه وزارتخانه جدا شد و البته مرکز روابط‌عمومی هم‌چنان به راهنمایی او نیازمند است.
 
وی افزود: با توجه به سوابق و تجربیات زارعان و همکاری خانواده روابط‌عمومی، کارها به نحو مطلوب پیش خواهد رفت و پشتیبانی وزیر بیش از پیش ادامه خواهد یافت.
 
نیکبخت خاطرنشان‌کرد: رسانه در تعاملات امروز دنیا حرف نخست را می‌زند و من نیز به اهمیت آن واقفم، به یقین روابط‌عمومی نقش مهندسی ارتباطات وزارتخانه را بر عهده دارد و امیدوارم در این دوره با انسجام بیشتر بتوانیم وزارتی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم.
 
گفتنی است؛ «فاطمه زارعان بنی‌اسدی» پیش از این معاونت رسانه‌ای مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی را بر عهده داشت،. مدیریت روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور و اقدامات و فعالیت‌های موثر رسانه‌ای از جمله سردبیری در رسانه‌های مختلف، بخشی از مسوولیت‌های وی در طول ۲۵ سال حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی است.
(دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲) ۰۹:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها