سه شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ / ۱۳:۱۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۱۳۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی
نماینده مردم خاتم در مجلس:

جهاد کشاورزی استان یزد زمینه استقلال این اداره در مروست را فراهم کند

نماینده مردم خاتم در مجلس گفت: اداره جهاد کشاورزی استان یزد زمینه استقلال این اداره در مروست را فراهم کند.

کاظم فرهمند امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: شهر مروست یکی از مناطق محروم و مهم‌ترین قطب کشاورزی استان یزد محسوب می‌شود اما به رغم پتانسیل فعال کشاورزی این منطقه نتوانسته در زمینه‌های صنعتی و کشاورزی آنچنان که شایسته است، پیشرفت و توسعه یابد که این مسئله توجه بیشتر مسئولان امر را می‌طلبد.
وی افزود: با پیگیری‌ها و مکاتباتی که با وزارت جهاد کشاورزی انجام گرفته، موافقت وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر مستقل شدن مرکز خدمات جهاد کشاورزی مروست جذب شده است بنابر این اداره جهاد کشاورزی استان باید هر چه سریع‌تر زمینه استقلال این مجموعه را برای رفاه بیشتر کشاورزان منطقه فراهم کند.
فرهمند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موقوفات منطقه مروست خاطرنشان کرد: با توجه به ساماندهی و مشکلات موقوفات در منطقه مروست، مقرر شده بخشدار این بخش مدارک لازم را با مستندات جمع‌بندی کند و برای مذاکره و ارائه آن، به رئیس سازمان اوقاف کشور تحویل دهد تا مشکل موقوفات نیز در مروست رفع شود.
نماینده مردم خاتم بیان داشت: رفع مشکل کود شیمیایی و تسهیلات بانکی و توجه بیشتر به منطقه محروم مروست و توسعه دانشگاه پیام نور و اختصاص اعتبارات کافی به این دانشگاه نیز از دیگر نیازهای این منطقه محروم است که نیازمند توجه ویژه مسئولان استان یزد است.
فرهمند برای رفع مشکلات یاد شده و پیگیری آنها از مراجع ذی‌ربط قول مساعد داد.

(سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸) ۱۳:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها