یکشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۸۷ / ۱۳:۲۴
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۱۰۸۲۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
برای اولین بار در ایران انجام شد

توزیع گوشت سرد شده برزیلی با بسته بندی وکیوم پک

19تن گوشت سرد شده برزیلی با سیستم بسته بندی پیشرفته (وکیوم پک) توسط فروشگاههای تعاونی زنجیره ای ایران طیطو در کشور توزیع شد

دکتر علیرضا ایزدیاری، نماینده شرکت تولید گوشت برزیلی (مینروا) با اعلام این خبر گفت: این گوشت به صورت تازه و سرد شده با بسته بندی پیشرفته وکیوم پک و غیر منجمد شده (chilled meet) است که با بررسی های کارشناسی و ریز بینی های سازمان دامپزشکی برای اولین بار در ایران توسط فروشگاههای تعاونی زنجیره ای ایران طیطو توزیع شد.
وی افزود: با توجه به استقبال شدید مردم ، سری دوم این محصول تا اواخر فروردین ماه سال آینده در تناژ بالاتر وارد ایران خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اخذ مجوزهای ورود این گوشت به ایران 2 سال به طول انجامیده است اظهار داشت: این گوشت از بزرگترین کشتارگاه برزیل می باشد که از نظر طعم و مزه در بالاترین کیفیت قرار دارد بطوریکه سن دام بین 12 تا 15 ماه است.
ایزدیاری با بیان اینکه در حال حاضر این گوشت به کشورهای اروپایی، لبنان، امارات و عربستان صادر می شود افزود: این محصول در قطعات متنوع جهت مصرف خانواده و با 25 تا 30 درصد زیرقیمت بازار عرضه می شود.
وی همچنین عدم شناخت مردم، نبود تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی، رعایت نشدن دمای سردخانه ها و مشکلات گمرکی را از مهمترین مشکلات واردات این محصول عنوان کرد و تصریح کرد: همکاری مشترک ایران طیطو با شرکت تولید کننده برزیلی آینده روشنی را برای انتقال ورود تکنولوژی این محصول به کشور خواهند داشت.

منبع : ایسکانیوز

(یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۷) ۱۳:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها