پنج شنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۸۷ / ۱۴:۰۸
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۰۸۱۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
در ایام نوروز

60 نانوایی کشیک در بندرعباس فعالیت می‌کند

رئیس مجمع امور صنفی بندرعباس گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی، 60 نانوایی کشیک در ایام نوروز در بندرعباس فعالیت می‌کند

عبدالمجید جلالی  در بندرعباس با بیان اینکه واحدهای مختلف صنفی کشیک برای ایام نوروز مشخص شده است، اظهار داشت: تمام واحدهای صنفی بندرعباس دارای آمادگی کامل به منظور ارائه خدمات به میهمانان نوروزی هستند.
وی اضافه کرد: همچنین برخی از اصناف واحدهای خود را به بوستان‌های محل اسکان مسافران نوروزی به منظور در اختیار گذاشتن مایحتاج آنها منتقل می‌کنند.
جلالی با بیان اینکه مواد غذایی از جمله حبوبات، روغن و گوشت به مقدار کافی در بندرعباس برای ایام نوروز وجود دارد، تصریح کرد: 2 هزار تن گوشت منجمد در راستای مصرف شهروندان در ایام نوروز ذخیره شده است.
این مقام مسئول افزود: همچنین مرغ منجمد و گرم به مقدار زیاد در بندرعباس ذخیره‌سازی شده است که هر کیلو مرغ منجمد 2 هزار تومان، مرغ گرم 2هزار و 550 تومان و همچنین گوشت منجمد 5 هزار و 200 تومان به فروش می‌رسد.
نماینده هرمزگان در شورای اصناف کشور از تشکیل گروه بازرسان در بندرعباس به ویژه نظارت بر واحدهای اصناف در ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: بازرسان واحدهایی ویژه‌‌ای را در مجتمع‌های تجاری و بازارهای بندرعباس به منظور رسیدگی فوری به تخلفات مستقر کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاری مواد غذایی و کالا از 12 اسفند سال‌جاری در بندرعباس برگزار شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور حمایت از اقشار ضعیف جامعه با 430 غرفه همچنان ادامه دارد.
جلالی در پایان خاطرنشان کرد: تمام فروشندگان واحدهای صنفی از جمله میوه‌فروشی‌ها، سوپر مارکت‌ها و قنادی‌ها باید مجهز به ترازوهای دیجیتال پرینت‌دار و قیمت اجناس را با اتیکت برروی آنها مشخص کرده باشند.

منبع : خبرگزاری فارس

(پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۷) ۱۴:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها