پنج شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۵
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۱۰۵۴۴۷
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس شیرینی و شکلات
حاج صمد آقا روحی، مدیر عامل پشمک حاج عبداله

طعم برتر، تنوع محصول، امنیت غذایی و سودمندی برای سلامت سرلوحه کار «پشمک حاج عبداله»

شرکت بستنی اطمینا ن آذرگل تولید کننده انواع بستنی با نام تجاری اطمینان و پشمک با نام تجاری حاج عبداله... به عنوان معروف ترین و با سابقه ترین شرکت تولید پشمک در ایران فعالیت خود را از سال 1334 در شهر زیبا تبریز واقع در شمال غرب ایران آغاز نمود.

این شرکت موفق گردیده است تا با تکیه بر دانش گروهی مهندسی و کارشناسان  R&D و نیز بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا ،استاندارد های بین المللی کیفیت از جمله ISO9001  ,ISO22000, گواهینامه HACCP و گواهی حلال را از مراجع مربوطه دریافت نموده که همه این تلاش ها شرکت را به یکی از واحد های نمونه صنعتی کشور و استان آذربایجان شرقی تبدیل نموده است.
این شرکت با تکیه بر تجارب گذشته و نگاه به آینده هیچ حد و مرزی برای پیشرفت و تعالی نمی شناسد و همچنان تلاش نموده است طعم برتر،تنوع محصول، امنیت غذایی و سودمندی برای سلامت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

گفتگوی زیر را با حاج صمد آقا روحی، مدیر عامل پشمک حاج عبداله انجام دادیم که با هم می خوانیم:

 

فودنا: مشتری مداری را در علملکرد خود چگونه تعریف کرده اید؟
این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و افزایش سهم بازار تلاش کرده که در مسیر صحیحی قرار گیرد سیاست های کلی شرکت مبتنی بر سه اصل کیفیت محصولات ،رضایت مندی مشتریان، توسعه کمی و کیفی شرکت می باشد.محصولات تولید شده به صورت مداوم و با بهره گیری از تکنیک های سنجش و کنترل بازار مورد ارزیابی قرار گرفته و تمامی نقاط به منظور افزایش کیفیت محصولات و رضایت مشتریان در تمامی مراحل اعمال می گردد.

 

فودنا: تعداد تولیدات شما به چه میزان است و در چند دسته بندی تولیدی قرار دارد؟ 
این شرکت با ظرفیت تولید سالیانه حدود 4000 تن سبد کالایی انواع پشمک بدون قند و پروبیوتیک و ......در بازار فعالیت نموده و همچنین در این مجموعه حدود 1400 نفر نیروی متخصص تولیدی و اداری مشغول بکار هستند. که علاوه بر پوشش بازار داخلی به بیش از30 کشور جهان  ازجمله کشور های حوزه خلیج فارس ،چین ،افغانستان ،پاکستان ، اروپا ، استرالیا ، کشور های آسیای میانه و روسیه  ، کانادا  صادر می نماید و همچنان در حال افزایش اهداف صادراتی خود می باشد.از دست آورد های اخیر این شرکت تولید محصول پشمک سلامت محور بصورت کم کالری ،کم چربی و بدون قند وترانس برای اولین بار می باشد

 

فودنا: هدف شما از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران چیست؟
یک بخش آن برندینگ بود که با حضورمان در نمایشگاه سعی می‌کنیم اعتبار برند حاج عبداله...را حفظ کنیم و نیز بتوانیم علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی، دامنه حضور مشتریان جدید را فراهم کنیم. اهداف ما هم فروش و هم برندینگ و هم مارکتینگ بود که تا حدی به آن رسیدیم و همچنین چه در زمینه فروش، تولید و چه در زمینه خرید کالاها و مواد اولیه  تبادل افکار می‌تواند کارساز باشد و فکر می‌کنیم این اتفاق اینجا می‌افتد. . 

 

فودنا: تهدید و فرصت های اقتصادی کرونا برای صنعت چیست؟
آثار اقتصادی شیوع این ویروس بر کسب و کارها و فعالیتهای اقتصادی در کشور را می توان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد. نگرانی نسبت به شیوع ویروس بر رفتار مصرفی خانوارها اثرگذار است. از سوی دیگر  با کاهش تقاضا، بنگاه های اقتصادی، کسب  و کارها به ویژه کسب و کارهای کوچک تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار می گیرند با این وجود تمام بخش های اقتصادی به یک نسبت دچار رکود نمی شوند. بخش هایی مانند گردشگری و حمل و نقل از حمله بخش هایی هستند که به سرعت تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار می گیرند. اصناف به ویژه خرده فروشی به خاطر محدودیت هایی که باید توسط دولت ها برای مجموعه های تجاری و بازارها اعمال شود و یا به واسطه خودقرنطینه کردن که توسط شهروندان صورت می گیرد، با رکود مواجه می شوند

 

فودنا: مهمترین اقدام مانع زدایی از تولید را چه میدانید و چگونه ارزیابی می نمایید؟ 
با توجه به ضرورت رفع موانع تولید در کشور می توان گفت: تغییر مداوم قیمت‌ها، موانع قانونی، عدم اصلاح نظام مالیاتی و جهت گیری نامناسب سیاست‌های پولی و مالی از جمله مهم‌ترین موانع تولید در کشور است.که نیاز به مدیریت و اصلاح دارد.

 

فودنا: آیا شما در مسیر برندینگ از شبکه های اجتماعی استفاده کرده اید؟ و تا چه میزان این ابزار امروزی را برای رونق اقتصادی می توانید ارزیابی کنید؟ 
در عصر دیجیتال با توجه به گسترش خارق‌العاده اینترنت در دنیا، شبکه های اجتماعی به یک بستر قدرتمند برای کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند. از این طریق می‌توان با مخاطبان خود ارتباط نزدیک برقرار کرد.
(پنج شنبه ۱ مهر ۱۴۰۰) ۲۳:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها