یکشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۹
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۱۰۳۳۸۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
اقتصاد‌سبز آنلاین
سرویس کسب و کار، برندینگ

«پپسی» آب گازدار تولید می‌کند

کمپانی «پپسی» در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است که در حال راه‌اندازی خط تولیدی جدید خود به‌نام Soulboost است که در آن اقدام به تولید آب گازدار می‌کند. این نوشیدنی که در دو طعم انار بلوبری و مرکبات گیلاس سیاه با 200 میلی گرم جینسینگ پاناکس تولید می‌شود.

پپسی می‌تواند برای کمک به استقامت ذهنی بسیار تاثیرگذار باشد و همچنین روح هر مصرف کننده‌ای را نیز صیقل ببخشد. این در حالی است که با کاهش مصرف نوشابه و سایر نوشیدنی‌های شیرین، تولیدکنندگان نوشیدنی مانند پپسی و کوکاکولا به تولید سایر نوشیدنی‌ها مانند چای، نوشیدنی‌های ورزشی و آب گازدار روی آورده و این تولیدات نیز رشد شایانی پیدا کرده است. همچنین کمپانی «پپسی» اعلام کرده در نظر دارد در بخش تولید نوشیدنی‌های ورزشی نیز ورود جدی پیدا کند و اقدام به تولید نوشیدنی‌های کند که از استرس و اضطراب ورزشکاران بکاهد.
 
با این وجود، در سال گذشته میلادی کمپانی «پپسی» یک نوع نوشیدنی گیاهی با ترکیب اسید آمینه موجود در چای و برخی از قارچ‌های گیاهی تولید کرد که مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفت. هم اکنون ارزش بازار نوشیدنی‌های آرام بخش در ایالات متحده آمریکا حدود 2.97 میلیارد دلار است که این روند رو به رشد آن موجب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان نوشیدنی این کشور به این بازار روی آورده و فضای رقابتی تنگاتنگی را نیز به‌وجود آورند.
(یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰) ۱۰:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها