دوشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۶
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۱۰۲۳۲۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
اقتصادسبز آنلاین
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

همکاری جدید «پپسی» با «دِل وال»

کمپانی «پپسی» اخیرا مذاکرات جدیدی را با شرکت Del Valle انجام داده است که بر اساس آن به‌زودی همکاری سه ساله خود را آغاز خواهند کرد.

کمپانی «دِل وال» که از تولیدکنندگان بزرگ آبمیوه‌های طبیعی در کلمبیا است، طی چند سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری در حوزه فروش و جذب مشتری به دست آورده و توانسته شاخص سهام خود را به میزان قابل توجهي افزایش دهد. اما در بخش برندسازی نتوانسته همچون سایر تولیدکنندگان و عرضه کنندگان رفتار کند و از این‌رو تمایل خود را برای مشارکت و همکاری با کمپانی «پپسی» نشان داده است.
 
این دو تولیدکننده در نظر دارند در برخی از بخش‌های تولید انواع نوشیدنی طبیعی و همچنین بسته‌بندی‌های آنها با یکدیگر مشارکت داشته باشند و حتی واحدهای تولیدی جدیدی را نیز به‌صورت مشترک ایجاد کنند. کمپانی «پپسی» نیز تصمیم گرفته تا پایان سال جاری میلادی در 15 درصد از سهام شرکت Del Valle مشارکت پیدا کند و در مزایده و مناقصات مربوط به نوشیدنی در سطح جهان نیز با این نوع همکاری مشترک، شرکت داشته باشد. همچنین مقرر شده تا سال آینده میلادی، فروشگاه‌های مشترکی از عرضه نوشیدنی‌های «پپسی» و «دِل وال» در کشورهای مختلف جهان راه‌اندازی شوند که این امر به برندسازی کمپانی «دِل وال» کمک شایانی خواهد کرد.
(دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۰:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها