سه شنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۶
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۱۰۱۶۷۹
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس فرآورده های لبنی
واکنش فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران

جریان ضدتولید بر علیه برند کاله در سال تولید، پشتیبانی، مانع‌زدایی‌ها

فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران عمل وقیحانه و حساب شده ای که ظرف مدت کوتاهی در سال تولید، پشتیبانی، مانع‌زدایی‌ها در شبکه‌های اجتماعی بشکل مرموزانه‌ای به یکی از بهترین برندهای کشور که فرماندهی این جبهه رزم را یکی از پرافتخارترین فرزندان کشور بعهده دارد و برای 25000 نفر از زحمتکشان این کشور را با خون دل سفره فراهم نموده است.

هدف جریان ضدتولید و ضدمیهن خدشه‌دار نمودن این برند مقدس و ملی و شاید دیگر برندها  باشد .
 لذا بدینوسیله فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران بصورت جد از کلیه مقامات و معاونین حقوقی دفاتر  ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی،  معاون محترم امور اقتصادی دادستان کل،  ارگانهای امنیتی، معاونین حقوقی وزارت صمت، جهاد کشاورزی، معاون اقتصادی وزارت کشور تقاضا دارد در مقابل این جریان ضدمیهنی اقدامات قاطعانه انجام داده که در سال تولید، پشتیبانی، مانع‌زدایی‌ها توطئه جریان ضدتولید بمنظور ناامیدی تولیدکنندگان از نطفه خفه گردد .
در 12 سال گذشته  اقتصاد مقاومتی و در شش سال گذشته  مقام رهبری هرسال از تولید حمایت کردند که چه بسا این حمایت‌ها نبود تا کنون جناح ضدتولید که منافعشان در نابودی تولید است اثری از تولید باقی نمی‌گذاشتند.
جای تامل است که هر از چند گاهی هجمه‌های حساب شده  بر علیه صنایع غذایی راه انداخته می‌شود و هرروز عدم پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها افزونتر می‌شد 
وظیفه تولیدکنندگان و تشکلهای صنایع غذایی ست که در سال تولید ،پشتیبانی، مانع زدایی‌ها با انسجام بصورت قانونی  مطالبه گری نمایند و مطمئنا راه خروج از مشکلات حمایت از شعار سال است و شدیدا از هجمه هایی که بر علیه صنایع غذایی افزون میشود جلوگیری نمایند .
جناح ضد تولید به هر بهانه هر روز فشار بر تولید را بیشتر میکنند و به بهترین برندها ی کشور هجمه وارد مینمایند و  به کارافرینانی که عمر خودرا صادقانه  در توسعه صنایع غذایی  کشور گذرانده اند حمله میکنند و هنوز یکماه از اعلام سال تولید نگذشته که بساط جدیدی را ایجاد نموده اند و..

 

محسن نقاشی، 

فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران

 
(سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰) ۰۹:۳۶
فریدون
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ Iran
1
0
0

فدراسیون مواد غذائی جرا داستان را بررگ میکند با دست گیرنده ویدئو را بوسید که تخلف عوامل پخش انهم پخش حیاتی ترین و مهمترین و در صورت تخلفداسیب رساننده ترین ماده غذائی را رو کرد اگر تولید کنندگان غیر در پلاستیکی در بطری را هم سیل کنند هرگز این اتفاق نمی افتد واگر تولید کنندگان برای برگشت کالا فرم خاصی هم تهیهکنند که به امضا و مهر فروشگاه برسد باز هم تخلف صورت نمی‌کرفت


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها