(جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲) ۱۷:۵۳

تصمیم جدید کمیسیون کشاورزی برای دو وزارتخانه صنعت و جهاد برای اجرای قانون انتزاع

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در واکنش به انتقال نیافتن شرکت پشتیبانی امور دام به وزارت جهاد در روز 9 دی، گفت: اگر وزارتخانه‌های جهاد و صنعت مفاد صورتجلسه کمیسیون کشاورزی را عمل نکنند کمیسیون تصمیم جدید می‌گیرد.
عباس پاپی‌زاده در پاسخ به اینکه طبق صورتجلسه کمیسیون کشاورزی شرکت پشتیبانی امور دام باید نهم دی ماه به وزارت جهاد برمی‌گشت چرا اینطور نشد؟ گفت: در صورتی که شرکت پشتیبانی امور دام بر اساس صورتجلسه تنظیمی به وزارت جهاد برنگردد، کمیسیون کشاورزی تصمیم جدید می‌گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: در جلسه کمیسیون کشاورزی موضوع عدم پایبندی دو وزارتخانه صنعت و جهاد کشاورزی به تعهداتشان را برای تصمیم‌گیری جدید به شور می‌نشینیم.

به گزارش فارس، چهارشنبه هفته گذشته کمیسیون کشاورزی مجلس با دعوت از وزرای دو وزارتخانه صنعت و جهاد کشاورزی از آنها خواست تا قانون انتزاع را اجرا کنند و صورتجلسه‌ای تنظیم شد تا 9 دیماه شرکت پشتیبانی امور دام از وزارت صنعت دوباره به وزارت جهاد برگردد و نیز تا آخر بهمن سیاست‌های واردات و صادرات محصولات اساسی و نیز صنایع تبدیلی به وزارت جهاد واگذار شود.

با این وجود، تاریخ مقرر گذشت و اولین بند صورتجلسه یعنی انتقال شرکت پشتیبانی امور دام انجام نشد.

بر اساس قانون انتزاع که اسفند 91 به تایید شورای نگهبان رسید،‌ سیاست‌های واردات و صادرات محصولات اساسی باید در وزارت جهاد مدیریت شود و شرکت پشتیبانی امور دام نیز به وزارت جهاد کشاورزی برگردد.

 

 

 

 

فارس


©www.foodna.com ---

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه خبری صنایع غذایی ایران می باشد.