(دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۷) ۱۵:۳۵

نماینده انحصاری فرامه

"سیلو سازان پرشین "سازنده سیلو و کلیه ماشین آلات حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری فودنا سیلو سازان پرشین نماینده انحصاری فرامه FRAME در ایران بوده که سازنده سیلو و کلیه ماشین آلات حمل و نقل و تجهیزات متعلقه آن می باشند و از ابتدا تا انتهای پروژه همراه شما خواهند بود .

فرامه با تجربه ای بالغ بر 120 سال در جهان از ابتدای و خدمات مهندسی تا انتهای راه اندازی در کنار مشتریان خود می باشد و  با تجربه نصب سیلو در 30 کشور مختلف مجهز به بالاترین کیفیت دستگاه ها و تجهیزات تولید در دنیا می باشد.

تولید محصولات شرکت FRAME شامل انواع سیلوهای قیف دار و یا با کف مسطح در سایز های مختلف وانواع تجهیزات حمل ونقل آن ، ماشین آلات خشک کن و بوجاری و تجهیزات و ماشین آلات هوادهی می باشد.

سیلوسازان پرشین نماینده انحصاری فرامه در ایران می باشد که اجرای بالغ بر 000/500 تن پروژه در بخش دولتی و خصوصی در ایران را برعهده داشته است .

همچنین شرکت سیلو سازان پرشین افتخار دارد در صورت در خواست مشتریان محترم ، با همکاری شرکت بولر در تهران و آستارا ، کلیه ماشین آلات حمل و نقل ،ماشین آلات پیش بوجاری تا ظرفیت 250 تن در ساعت ، و ماشین آلات آسپیراسیون را در کنار محصولات شرکت فرامه  ، پروژه ایی کامل را به مشتریان خود عرضه نماید.

.برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مراجعه نمایید

www.silo-sazan.comآدرس سایت :   

ایمیل : info@silo-sazan.com

تلفن : 88100976 (8خط)

تلفکس : 88723815


©www.foodna.com ---

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه خبری صنایع غذایی ایران می باشد.