آرشیو اخبار

امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۱۵:۳۷

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۲۵

بهره‌وری در تولید و تجارت محصولات کشاورزی به کمک هوشمندسازی

 
علی چاغروند ضمن تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی ایران معتقد است هوشمندسازی این حوزه به ارتقای بهره‌وری در فرآیند تولید و تجارت کمک می‌کند.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ , ۱۳:۵۰

ایران و ویتنام در زمینه حلال همکاری می‌کنند

 
در نشست مجازی موسسه جهانی حلال و موسسه مطالعات خاورمیانه و آفریقای آکادمی علوم اجتماعی ویتنام، مقرر شد تا تفاهم‌نامه‌ای برای آغاز همکاری‌های مشترک میان دو طرف به امضا برسد.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ , ۱۳:۴۸

ماجرای ابطال ممنوعیت صادرات صیفی‌جات چه بود؟

 
دیوان عدالت اداری طی حکمی، مفاد نامه معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی که متضمن ممنوعیت صادرات صیفی‌جات بود را ابطال کرد. اما ماجرای ممنوعیت صادرات صیفی‌جات چه بود؟
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ , ۱۳:۴۶

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز

 
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۴۴۹هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۶میلیون و ۲۰۰هزار تومان است.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ , ۱۳:۴۴

ورود ۴۰۰ هزار تن گندم و روغن خام از سه بندر شمالی به کشور

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران از ورود 400 هزار تن گندم و روغن خام از سه بندر این استان به کشور خبر داد و گفت: سال گذشته نیز ۷۰۰ هزار تن عملیات بندری در بنادر این استان صورت گرفت.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ , ۱۳:۴۲

نیشکر هفت‌تپه در مسیر رسیدن به روزهای طلایی/ شکستن رکورد ۶۰ ساله کشت

 
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از رکورد کشت بیش از ۵ هزار هکتار نیشکر در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد و گفت: کشت و صنعت نیشکر هفت ‌تپه در مسیر رسیدن به روزهای طلایی قرار گرفته و خاطرات تلخ گذشته این شرکت در حال فراموش شدن است.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ , ۱۳:۴۰

رای دیوان عدالت اداری در باره طرح بسیار مهم وزارت جهاد کشاورزی/ عوارض صادرات سبزی و صیفی لغو می شود؟

 
عوارض گیری از صادرات محصولات سبزی و صیفی با حکم دیوان عدالت اداری ابطال شد اما وزارت جهاد کشاورزی به اجرای آن از سال ۱۴۰۲ تاکید دارد.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ , ۱۳:۲۶

ایجاد گلخانه یک راهکار اشتغال پایدار در بخش کشاورزی کرمانشاه است

 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، اشتغال پایدار را یکی از اولویت‌های مهم دولت در استان دانست و گفت: باتوجه به ظرفیت‌های بالای استان در حوزه کشاورزی به خصوص در بخش گلخانه‌ها، راه‌اندازی گلخانه‌های بزرگ مقیاس یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال پایدار در این بخش است.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ , ۱۳:۲۴

پرمصرف‌ترین کالای پروتئینی چقدر قیمت دارد؟

 
یکی از ارزانترین و پرمصرف‌ترین کالای پروتئینی یعنی تخم‌مرغ، این روزها با قیمت‌های متفاوتی در بازار به فروش‌ می‌رسد. قیمت یک شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ به وزن حدود ۲ کیلوگرم بیش از ۱۰۰ هزار تومان در مغازه‌ها عرضه می‌شود.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ , ۱۳:۲۱

طارم میزبان جشنواره ملی زیتون

 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: جشنواره ملی زیتون طی روزهای ۱۹ الی ۲۰ آبان‌ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ , ۱۳:۱۹

۱ ۲ ۳
۲۵ مورد، صفحه ۱ از ۳