آرشیو اخبار

امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۲۲:۴۳

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۱۶

صادرات شیرخشک صنعتی، کره، خامه و روغن حیوانی آزاد شد

 
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات در نامه ای به مدیرکل دفتر صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران ضوابط صادرات شیرخشک صنعتی، کره، خامه و روغن حیوانی حاصل از کره را ابلاغ کرد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ , ۱۲:۴۷

روس‌ها برای نمونه گیری از محصولات گلخانه‌ای به ایران می‌آیند

 
رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: فلفل صادراتی که از روسیه برگشت خورده به خاطر باقیمانده سموم نبوده و هیئتی از روسیه به ایران می آید تا محصولات گلخانه ای را آزمایش کند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ , ۱۲:۴۴

ابراز نگرانی شمس‌الدین حسینی از مشکلات ایجاد شده در زمینه صادرات کیوی

 
نماینده مردم تنکابن در مجلس با اشاره به مشکلاتی که در زمینه صدور کیوی مازندران به کشورهای دیگر ایجاد شده، نسبت به وضعیت صادرات محصولات کشاورزی ابراز نگرانی کرد و از وزرای صمت، کشاورزی و امور خارجه خواست تا این موضوع را پیگیری کنند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ , ۱۲:۴۱

چرا محصولات کشاورزی از استانداردهای لازم برخوردار نیست

 
نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه مافیای بزرگی در کشور شکل گرفته که فقط سموم کشاورزی را بدون توجه به سلامت جامعه وارد کرده و منجر به تولید محصولات کشاورزی با کیفیت پایین شده است.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ , ۱۲:۴۰

چه کسانی از درج قیمت تولیدکننده سود می‌برند؟

 
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در امور بازرگانی با بیان اینکه دو گروه تولیدکنندگان و نظام پخش از شیوه جدید درج قیمت تولیدکننده به جای مصرف کننده روی کالاها، منتفع خواهند شد، گفت: در این طرح مردم خود بر واحدهای صنفی نظارت می‌کنند و در حوزه توزیع رقابت شکل می‌گیرد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ , ۱۱:۴۴

كاهش قیمت جهانی شکر در پی افزایش نگرانی‌ها از ابتلا به «اومیکرون»

 
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: قیمت جهانی شکر خام روز جمعه گذشته (۲۴ دسامبر) به دلیل نگرانی از افزایش ابتلا به بیماری کرونا (اومیکرن) که کاهش تقاضا را به دنبال داشت، کاهشی شد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ , ۱۱:۴۲

رشد ۱۱ درصدی صید ماهیان استخوانی در دریای خزر

 
۱۴۵۸ تن ماهی استخوانی از ۲۰ مهر تا آخر آذرماه امسال در آب های شمال کشور صید شده که ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می دهد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ , ۱۱:۴۰

ضرورت رعایت دوره «کارنس سموم» در محصولات کشاورزی

 
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سموم کشور گفت: دوره کارنس سموم از دو روز تا ۴۵ روز است که برای جلوگیری از باقی ماندن سموم در محصولات کشاورزی باید توسط تولیدکنندگان رعایت شود تا محصول سالم به دست مصرف کنندگان داخلی و خارجی برسد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ , ۱۱:۳۸

کاهش مصرف کودهای کشاورزی به دلیل افزایش قیمت‌ها

 
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان کودهای کشاورزی گفت: در ۲ سال گذشته به دلیل افزایش حدود پنج برابری قیمت کودهای کشاورزی مصرف این محصول از سطح معمول کاهش یافته است.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ , ۱۰:۴۶

دولت جلوی شوک های قیمتی را بگیرد/ نظارت، پیش شرط حذف ارز ترجیحی

 
رئیس مجمع واردات گفت: حذف ارز ترجیحی یک ضرورت برای اقتصاد ایران است ولی این به معنای آن نیست که شتابزده و بدون برنامه وارد مسیر حذف ارز ترجیحی شویم.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ , ۱۰:۴۲

۱ ۲
۱۶ مورد، صفحه ۱ از ۲