آرشیو اخبار

امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۱۹:۵۵

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۸

نیاز مردم بدون هیچ دغدغه‌ای تامین می‌شود

 
اعضای انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران در نشست دو ساعته با وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن بیان نقطه نظرات خود و تبیین مشکلات موجود، اطمینان خاطر دادند که نیاز بازار بدون هیچ دغدغه و نگرانی تامین می‌شود.
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ , ۱۶:۳۷

افزایش قیمت شیرخام در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گرفت

 
در پی افزایش هزینه تمام شده تولید شیرخام برای دامداران، افزایش قیمت خرید این محصول در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ , ۱۲:۵۲

تخصیص ناعادلانه ارز و بی تفاوتی به هشدارها در مورد کمبود روغن

 
یک تولید کننده روغن در مورد دلایل نابسامانی بازار روغن گفت: تخصیص ناعادلانه ارز و بی تفاوتی وزیر سابق صمت به هشدارها در مورد کمبود روغن از دلایل بهم ریختگی بازار روغن است.
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ , ۱۲:۴۸

ضرورت ایجاد پایانه صادراتی و ترمینال فرآوری پسته در ورامین

 
در جلسه ای با وزیر جهاد کشاورزی و معاونین حوزه دام و زراعت که در وزارت جهاد کشاورزی، مسائل و مشکلات کشاورزان و دامداران شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک، مورد بررسی قرار گرفت.
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ , ۱۲:۴۶

تهاتر ارزی صادرکنندگان و واردکنندگان مجاز شد

 
حذف تهاتر ارز صادرکنندگان با واردکنندگان از روش‌های قابل قبول بازگشت ارز حاصل صادرات توسط بانک مرکزی، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تهاتر ارزی صادرکنندگان و واردکنندگان را مجاز اعلام کرد.
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ , ۱۱:۱۹

استاندار : قیمت مرکبات مازندران در حد انتظار افزایش نداشت

 
استاندار مازندران باغداران استان را از رقابت در فروش مرکبات برحذر داشت و گفت : اگر چه قیمت مرکبات امسال نسبت به سال گذشته حدودا ۲ برابر شده ، ولی در حد انتظار نرخ تورم افزایش نداشته است.
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ , ۱۱:۱۶

واکنش گمرک به فساد برنج های دپو شده؛ مجوز ترخیص نداریم

 
به دنبال اعلام فسادپذیری بیش از ۲۰۰ هزار تن برنج رسوبی در گمرک و بنادر کشور و عدم اقدام به موقع از سوی دستگاه‌های مربوطه برای ترخیص این محصول، معاون فنی گمرک اعلام کرد: با وجود گزارش‌هایی که در این رابطه به مراجع ذیربط اعلام شده، تاکنون کد رهگیری بانک برای این حجم از برنج صادر نشده است و گمرک بدون ارائه کد رهگیری بانک امکان صدور مجوز ترخیص برنج‌ها را ندارد.
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ , ۱۱:۰۲

مصرف ناآگاهانه آنتی بیوتیک در زنبورداری رو افزایش است

 
عسل به عنوان یک محصول غذایی مفید و پر ارزش، از قرن ها پیش در دنیا عالیترین و مقوی ترین ماده خوراکی شناخته شده و همچنین به واسطه ویژگی های شفابخش خود به عنوان دارو در درمان اکثر بیماری ها کاربرد دارد، بنابراین تقلب در عسل و آزمون های تشخیصی آن امروز از اهمیت بالایی برخوردار است.
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ , ۱۰:۵۲