آرشیو اخبار

امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۱۴:۴۹

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۲۹

پیرصالحی رئیس سازمان غذا و دارو شد

 
سرپرست وزارت بهداشت طی حکمی مهدی پیرصالحی را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو منصوب ‌کرد.‌
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ , ۱۵:۳۴

صادرکنندگان چانه می‌زنند

 
در حالی که فرصت سه‌ ماهه صادرکنندگان برای بازگشت ارز حاصل از صادرات به پایان رسیده، هنوز برخی از صادرکنندگان در مقابل اجرای این بخش‌نامه بانک مرکزی مقاومت می‌کنند و به دنبال تغییر آن هستند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ , ۱۵:۲۹

خودروسازی با قلدری دلار می‌گیرد اما کشاورزی سودی نمی‌برد

 
مدیرعامل مرکز بین‌المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران با انتقاد از وضع موجود، با اشاره به اینکه بخش خودرو با قلدری، دلار دریافت می‌کند اما کشاورزی هیچ سودی از آن نمی‌برد، اظهار کرد: در سال گذشته برای یک کیلوگرم برنج 3 دلار به کشاورزان پرداخت می‌شد اما امسال به یک دلار نیز نرسید.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ , ۱۵:۲۷

ذخیره آب در استخرهای کشاورزی غلط است/ هدر دادن آب با یارانه دولتی

 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: استخرهای آب کشاورزی فقط آب را از منابع زمین بیرون کشیده و آن را در معرض نور خورشید و تبخیر و یا هدر می‌دهند که این رویه‌ای غلط است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ , ۱۵:۲۴

97 میلیارد ریال تسهیلات به چایکاران پرداخت شد

 
رئیس سازمان چای کشور گفت: تاکنون 97 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت بابت تغذیه و نگهداری باغ های چای به چایکاران استان های گیلان و مازندران پرداخت شده است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ , ۱۵:۲۰

افزایش مصرف آبزیان در سبد خانوار نیازمند فرهنگ سازی است

 
مصرف سرانه آبزیان در کشور کمتر از نیمی از میانگین جهانی است که باید برای همگون کردن سبد غذایی خانوار و جایگزینی آبزیان فرهنگ سازی شود تا سلامت جامعه افزایش یابد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ , ۱۳:۲۴

خبرهای خوش رییس کل بانک مرکزی برای ارز و تورم

 
رییس کل این بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه لایحه حذف چهار صفر از پول ملی به دولت ارائه شده است، گفت: بانک مرکزی بر بازار ارز مسلط است و پیش‌بینی می‌شود عرضه ارز صادراتی شتاب بیشتری بگیرد. همچنین شاهد کنترل بیشتر تورم خواهیم بود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ , ۱۳:۲۰

اثر تحریم بر صنعت غذای کشور / صنعت غذا، قربانی تحریم

 
صنعت غذا از قربانیان تحریم است و خیلی از تولیدکنندگان محصولات غذایی ضمن کاهش تولید، قیمت‌های خود را بالا بردند که نمونه آن روغن، ماکارونی، آب معدنی، رب و... است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ , ۱۳:۱۳

حمل اولین محموله ۲۰ هزار تنی گندم از بندر امام(ره) به بندر چابهار با کشتی‌

 
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه کابوتاژ کالاهای اساسی از طریق دریا، منافع فراوانی برای کشور به همراه خواهد داشت، گفت: اولین محموله ۲۰ هزار تنی گندم از بندر امام خمینی(ره) به بندر چابهار با کشتی حمل شد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ , ۱۲:۲۴

چرا خوزستان هنوز در توزیع گوشت مشکل دارد؟

 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان گفت: جای تعجب دارد که بعد از مدت‌ها همچنان در بحث توزیع مرغ و گوشت در بازار استان با مشکل مواجه هستیم و نارضایتی‌هایی در این زمینه وجود دارد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ , ۱۲:۲۱

۱ ۲ ۳
۲۹ مورد، صفحه ۱ از ۳