آرشیو اخبار

امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۶:۳۹

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۳۰

پاسخ گمرک درباره واردات زیتون به کشور

 
گمرک ایران می‌گوید هیچ کالایی از جمله زیتون نمی‌تواند از گمرکات کشور وارد شود مگر آنکه مجوزهای مربوط به جهاد کشاورزی و صنعت، ‌معدن و تجارت را اخذ کرده باشد.
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , ۱۵:۰۴

بازار مرغ متعادل شد/ نهایت قیمت ۷۳۰۰ تومان

 
در شرایطی که طی ماه گذشته قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یافت و ذخایر گوشت مرغ منجمد از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای تعادل قیمت در بازار عرضه شد، قائم مقام وزیر کشاورزی از کاهش و منطقی شدن قیمت گوشت مرغ خبر داد و گفت: از نظر این وزارتخانه حداکثر قیمت گوشت مرغ برای بازار مصرف حدود کیلویی ۷۳۰۰ تومان بوده و بیش از این منطقی نیست.
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , ۱۵:۰۳

زیتون از مناطق آزاد قاچاق می‌شود

 
در بهار امسال ۱۵ تن زیتون از مبادی رسمی و گمرکات کشور وارد شده است که معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ مجوزی برای واردات این محصول صادر نشده و واردات و قاچاق آن از طریق مناطق آزاد صورت می گیرد.
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , ۱۵:۰۰

تمام کشتارگاه‌ها، مراکز شیلات و فرآوری مواد پروتئینی کد نظارت شرعی می‌گیرند

 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور گفت: کد نظارت شرعی از امروز رونمایی شده و قرار است به ۷۰۰ مرکز که ناظر شرعی ما حضور دارد و دارای پروانه بهداشتی هم هستند، این کد اختصاص یابد.
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , ۱۴:۵۸

واردات بی رویه تولید خشکبار داخلی را در تنگنا قرار داده است

 
رئیس اتحادیه خشکبار با اشاره به این که طی سالهای گذشته به دلیل واردات بی رویه وضعیت تولید اقلام خشکبار در کشور تضعیف شده گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا با ورود برخی اقلام مورد نیاز از مبادی قانونی عرضه و تقاضا متعادل شود.
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , ۱۴:۵۷

بسته جدید بانک توسعه صادرات برای تسهیل تجارت با روسیه

 
بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد که به منظور تسهیل روابط تجاری با کشور روسیه و در راستای توسعه صادرات غیرنفتی خدمات متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , ۱۴:۵۵

تولید بیش از ۱۳ میلیون تنی گندم در سال جاری

 
به گفته مجری طرح گندم، امسال بیش از ۱۳.۴ میلیون تن از این محصول استراتژیک در کشور تولید شده است و با توجه به شروع شدن کشت جدید گندم در برخی مناطق از شهریور ماه، دولت هرچه سریع‌تر باید باقی مانده مطالبات کشاورزان را پرداخت کند تا مشکل نقدینگی نداشته باشند.
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , ۱۴:۵۴

غوغای قاچاق در بازارچه‌های مرزی/عرضه گسترده روغن زیتون‌های ممنوعه

 
رئیس شورای ملی زیتون از قاچاق و عرضه چشمگیر زیتون و روغن زیتون در بازارچه‌های مرزی خبر داد و گفت: روی در برخی مغازه‌ها بزرگ نوشته شده است، فروش اجناس قاچاق در محل انجام می‌شود.
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , ۱۴:۵۲

عرضه 5 هزار تن مرغ قطعه بندی منجمد در نیمه دوم امسال

 
مدیرکل تامین دام و فرآوری محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام از خرید و عرضه پنج هزار تن مرغ منجمد قطعه بندی شده در نیمه دوم سال جاری خبرداد و گفت: این طرح به شکل پایلوت انجام می شود و در صورت استقبال مردم به شکل گسترده در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , ۱۴:۵۱

کد نظارت بر ذبح و صید رونمایی شد

 
کد نظارت بر ذبح و صید با حضور نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و معاونین وزیر جهاد کشاورزی در راستای توسعه غذای حلال در کشور، رونمایی شد.
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , ۱۴:۴۹

۱ ۲ ۳
۳۰ مورد، صفحه ۱ از ۳