آرشیو اخبار

امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۱:۰۸

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۱۹

تحولات قیمتی کالاهای خوراکی

 
در آستانه ماه رمضان میوه‌های تازه با 14.5 درصد بیشترین میزان رشد را در بین کالاهای اساسی به خود اختصاص داد، اما گوشت و مرغ ارزان شد.
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ , ۱۹:۵۱

درخواست ازمتقاضین شرکت در مزایده کی اف سی حلال

 
شرکت عطاکورپوریشن مالک رستوران های عطاویچ و گریل 17 و مجری انحصاری پروژه کی اف سی حلال ایران از همه متقاضیان درخواست کرد به دلیل حجم زیاد درخواست‌های شرکت در مزایده و لزوم طی شدن زمان یک هفته‌ای برای ثبث‌نام تا پایان بررسی‌های اولیه صبر و شکیبایی به خرج دهند.
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ , ۱۹:۴۸

ارائه تخفیفات خارج از عرف برخی فروشگاه‌ها، کسبه‌های بجنورد را با چالش مواجه کرده است

 
رئیس اتاق اصناف خراسان‌شمالی گفت: طی چند ماه اخیر فروشگاه‌های زنجیره ای در بجنورد راه‌اندازی شده‌اند که طی هفته اقدام به ارائه تخفیفات 30 تا 50 درصدی محصولاتشان می‌کنند.
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ , ۱۹:۴۸

لطفا از کارواش و کفاشی "حلیم" نخرید!

 
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد تداخل صنفی هستیم، به طوری که صنوفی مانند کارواش یا کفاشی هم اقدام به فروش حلیم و زولبیا و بامیه می‌کنند.
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ , ۱۹:۴۶

واکنش من در مجلس مثل زیدان در جام جهانی بود/ درگیری بر سر تغییر کاربری یک زمین آغاز شد

 
معاون پارلمانی وزیر جهاد‌ کشاورزی با بیان "واکنش من در مجلس مانند زیدان در جام جهانی بود" گفت: موضوع درگیری دیروز مجلس تغییر کاربری زمین ۴۰۰هکتاری مؤسسه تحقیقات برنج منطقه گاودشت حدفاصل بابل و آمل به فرودگاه است.
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ , ۱۹:۴۵

ذخایر منبع تامین روغن پالم ایران کاهش یافت

 
ذخایر روغن پالم مالزی که ایران یکی از واردکنندگان آن است با افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان و تاثیرات پدیده آب و هوایی آل نینو در میزان تولید، به پایین ترین سطح خود از دو سال گذشته تاکنون رسید.
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ , ۱۹:۴۲

تلخ مزاجی‌های هندوانه در ماه شیرین رمضان

 
با فرا رسیدن ماه رمضان بازار کالاهای اساسی تب و تاب بیشتری پیدا می کند و برخی کالاها با تقاضا و مصرف بیشتری همراه می شوند و همین افزایش تقاضا نگرانی هایی را مبنی بر برخی سودجویی ها و گران فروشی ها به وجود می آورد.
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ , ۱۹:۴۱

صادرات تخم‌مرغ به مدد یارانه متوقف نشد

 
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ‌تخم گذار میهن گفت: به دلیل افت قیمت تخم‌مرغ و حضور رقبا در بازارهای منطقه‌ صادرات تخم‌مرغ تقریبا متوقف شد که با اختصاص یارانه، صادرات به شرایط مساعد برگشت.
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ , ۱۹:۳۹

ساز و کار لازم برای تولید مرغ "سایز" در کشور فراهم نیست

 
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان این که ساز و کار لازم برای کنترل کاهش وزن لاشه مرغ وجود ندارد گفت: با توجه به این که معاون وزیر جهادکشاورزی وعده اجرای این طرح را در پایان رمضان داده امیدوارم ساز و کار لازم فراهم و در این زمینه سخت گیری شود.
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ , ۱۹:۳۸

آرد اراک بی کیفیت است

 
رئیس اتحادیه خبازان اراک گفت: آرد استان بخصوص آرد شهرستان اراک از کیفیت خوبی برخوردار نیست و استفاده از آن به تولید نان نامرغوب منجر شده و موجب نارضایتی همشهریان شده است.
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ , ۱۹:۳۶

۱ ۲
۱۹ مورد، صفحه ۱ از ۲