آرشیو اخبار

امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۱۳:۴۴

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۲۴

سه خط تولید متخلف آبلیمو، توقیف شده اند

 
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: تعدادی از واحدهای تولید کننده آبلیمو محصولات بسیار با کیفیت و سالم تولید می کنند که مصرف آنها مورد تائید سازمان غذا و دارو است که بدلیل کیفیت بالا حتی الامکان اعطا به نشان ایمنی و سلامت هستند.
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ , ۱۳:۳۸

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز

 
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید با مقداری کاهش نسبت به روز گذشته، 939 هزار تومان و هر دلار آمریکا با 21 تومان کاهش، 3469 تومان فروخته می‌شود.
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ , ۱۳:۳۴

روز ملی صادرات یک روز زودتر برگزار می‌شود

 
معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت از تغییر زمان برگزاری مراسم روز ملی صادرات خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات صبح روز سه‌شنبه 28 مهرماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ , ۱۳:۳۳

افزایش 120 درصدی ارزآوری میگوی صادراتی

 
سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و باز شدن بازارهایی مانند روسیه، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، افزایش 123 درصدی ارزآوری صادرات میگو در نیمه نخست امسال را به همراه داشته است.
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ , ۱۳:۳۰

هشدار نسبت به خرید سفره یکبار مصرف

 
رئیس اتحادیه نایلون و پلاستیک با انتقاد از افزایش قیمت مواد اولیه تولید نایلون و پلاستیک توسط پتروشیمی‌ها گفت: به مردم توصیه می‌کنیم از خرید سفره‌های یکبار مصرف غیرشفاف اجتناب کنند.
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ , ۱۳:۲۸

موانع صادرات خوراک دام به عراق برطرف شد

 
رییس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران گفت: از ابتدای سال تاکنون صادرات خوراک دام، طیور و آبزیان به عراق متوقف شده بود که با رایزنی های انجام شده و رفع دغدغه های طرف عراقی، صادرات این محصول به کشور یادشده از امروز دوباره از سر گرفته شد.
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ , ۱۳:۲۴

واردات برنج نصف شد

 
سیاست‌ وزارت جهاد کشاورزی بر ممنوعیت واردات برنج باعث ایجاد روندی کاهشی در واردات این محصول و به نصف رسیدن آن طی نیمه نخست امسال شده است؛ البته هندی‌ها هنوز با در دست داشتن بیش از 75 درصد بازار برنج خارجی ایران بیشترین سود را از این تجارت می‌برند.
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ , ۱۳:۲۱

مشارکت ایران در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی آنوگا کلن آلمان

 
شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سی و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی آنوگا کلن با مشارکت جمهوری اسلامی ایران روز گذشته آغاز بکار کرد.
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ , ۱۳:۲۰

هشدار نسبت به بررسی سلامت روغن‌های خوراکی

 
دبیر انجمن روغن‌کشی گفت: ناظران باید سلامت روغن نباتی و روغن مایع تولید شده در کشور را بررسی کنند، چراکه استفاده از موادی غیر از دانه‌های روغنی (مانند پارافین) در تولید این محصولات خیانت به کشور و سلامت مردم است.
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ , ۱۳:۱۵

بیش از یک میلیون و 700 هزار قطعه جوجه به افغانستان صادر شد

 
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه در 6 ماه امسال نزدیک به هزار تن مرغ منجمد به کشور افغانستان صادر شد، گفت: در این مدت یک میلیون و 705 هزار و 500 قطعه جوجه یک روزه به کشور افغانستان صادر شده است.
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ , ۱۳:۰۸

۱ ۲ ۳
۲۴ مورد، صفحه ۱ از ۳