آرشیو اخبار

امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۱۲:۴۹

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۲۸

جدول قیمت سکه و ارز در روز دوشنبه

 
نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم امروز دوشنبه در بازار ۹۳۲ هزارتومان، نیم سکه ۴۸۱ هزار تومان، ربع سکه ۲۶۸ هزار تومان و سکه گرمی ۱۷۳ هزارتومان اعلام شد.
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , ۱۳:۰۸

سوهان ساعدی نیا با محصولات جدید و با کیفیت در طعم و طرح های مختلف در نمایشگاه شیرینی و شکلات / جایگاه رفیع نمایشگاه شیرینی و شکلات محلی برای آشنایی با دستاوردهای صنعت

 
ساعدی نیا مدیریت مجموعه سوهان محمد ساعدی نیا در گفتگو با فودنا گفت: این نمایشگاه جایگاه بسیار رفیعی در عرصه ی نمایشگاهی و صنعت دارد، چرا که در این گردهمایی هم متخصصین و هم عموم مردم می توانند با دستاوردهای جدید آشنا شوند
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , ۱۲:۳۳

فرصت درخشان ایران برای حضور در بازار روسیه

 
رئیس مرکز آموزش‌های بازرگانی وزارت صنعت از فرصت درخشان ایران برای حضور در بازار روسیه خبرداد و گفت: روسیه سالانه ۳۵ میلیارد دلار مواد غذایی وارد می‌کند که ایران باید سهم خود را از این ارزها کسب کند.
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , ۱۲:۳۲

شیر غنی‌شده در مدارس کشور توزیع می‌شود

 
مهندس علی رومی اظهار داشت :امسال بخش عمده‌ای از شیر مدارس کشور را به صورت غنی شده در اختیار مدارس قرار می‌دهیم
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , ۱۲:۱۴

سازمان حمایت قیمت‌های جدید روغن را تایید نکرده است

 
خبرهای دریافتی حاکی است، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به دلیل محاسبات قیمتی تاکنون با افزایش ۵ درصدی قیمت روغن موافقت نکرده است.
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , ۱۲:۰۰

معدوم سازی 2 تن مواد غذایی با نشان تجاری جوانه در شوشتر

 
سرپرست معاونت درمان، غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی شوشتر از کشف و معدوم سازی بیش از 2 تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در شهرستان شوشتر خبر داد.
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , ۱۱:۵۸

اختلاف 10برابری نرخ آبمیوه و بستنی در مغازه‌ها+ قیمت‌ها

 
با وجود رشد قارچی بستنی‌فروشی‌ها و کافی‌شاپ‌ها در سطح شهر که به گفته رییس اتحادیه‌شان نیمی از آنها مجوز هم ندارند، قیمت‌ محصولات در هر مغازه با مغازه دیگر بسیار تفاوت دارد و بعضا تا 10 برابر، افزایش قیمت یک نوع محصول مشاهده می‌شود.
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , ۱۱:۳۷

کاهش عرضه شیر کم‌چرب در روزهای گرانی خامه!

 
در شرایطی که قیمت خامه رو به افزایش است، شیر کم چرب از سوی بسیاری از کارخانه های لبنی قطع شده یا اینکه شیر نیم چرب را در بطری‌های شیر کم چرب به بازار عرضه می‌کنند که به گفته عضو انجمن صنفی صنایع لبنی، کاهش تولید شیر کم چرب در این شرایط منطقی نیست.
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , ۱۱:۳۳

سود ۳۰هزار تومانی مغازه‌دار از فروش یک کیلو پسته

 
دبیرکل انجمن پسته ایران با بیان اینکه در برخی خرده فروشی‌ها قیمت پسته تا ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد گفت: با کیفیت ترین پسته کیلویی ۳۰ هزار تومان از باغدار خریداری می‌شود، ولی درخرده فروشی‌ها تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , ۱۰:۵۶

آمادگی برای اجرای قیمت تضمینی تخم‌مرغ

 
در نشست هم‌اندیشی بورس کالای ایران و تشکل‌های فعال در حوزه طیور کشور، مدیرعامل بورس کالای ایران از آمادگی این بورس برای اجرای سیاست قیمت تضمینی تخم‌مرغ در راستای پوشش ریسک تولیدکنندگان این حوزه خبر داد.
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , ۱۰:۵۴

۱ ۲ ۳
۲۸ مورد، صفحه ۱ از ۳