آرشیو اخبار

امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۱۰:۲۲

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۳۹

واردات برنج 2 برابر مصرف داخلی ... !!!

 
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی روند تولید تجارت برنج در ایران را مورد بررسی قرار داد و با اعلام اینکه واردات برنج ۲برابر مصرف شد، گزارش داد: کسب‌وکار کشاورزان به خطر افتاد.
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ , ۱۶:۰۴

برگزاری سلسله کارگاه های تخصصی صنعت غذا در پژوهشکده علوم و صنایع غذایی

 
به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، مدیر ارتباط با صنعت و جامعه پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از برگزاری سلسله کارگاه های تخصصی مرتبط با صنایع غذایی در این مرکز خبر داد.
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ , ۱۵:۵۵

آجیل را در سالاد مصرف کنید

 
گروهی از افراد همواره به فکر این هستند که چه بخورند و چه نخورند و همیشه به دنبال خوراکی‌ها و مواد غذایی هستند که کم‌کالری باشند. عادات غلط تغذیه‌ای، مصرف غذاهای آماده و سرخ‌کرده به مقدار زیاد و کم‌تحرکی ازجمله عوامل اصلی بروز چاقی به شمار می‌روند.
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ , ۱۳:۲۹

ابتکار عجیب سرآشپز مشهور برای خوراندن غذا به کودکان + تصاویر

 
یک سرآشپز از یک شیوه‌ی عجیب برای تغییر طعم و مزه در غذا برای علاقمند کردن کودکان به خوردن غذا استفاده کرده که در دنیا بی‌نظیر است.
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ , ۱۳:۲۸

کاهش هزینه توقف کالاهای صادراتی در گمرک/مزیت رقابتی در محصولات غذایی

 
مدیرکل دفتر صادرات گمرک از کاهش هزینه توقف کالاهای صادراتی در گمرک خبر داد و گفت: مزیت رقابتی در محصولات غذایی نسبت به کشورهای همسایه وجود دارد
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ , ۱۳:۲۳

با مفسدان اقتصادی بدون اغماض برخورد شود

 
معاون حقوقی، امور مجلس و بین الملل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر برخورد بدون اغماض با مفسدان اقتصادی تاکید کرد و گفت: قاچاق در کنار ضربه به تولید کشور با تضییع حقوق دولت، ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می کند.
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ , ۱۳:۲۱

جمع آوری 19 برند "برنج وارداتی آلوده" از سطح کشور

 
از مهر ماه 92 تاکنون اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی به همراه 34 دانشگاه علوم پزشکی نسبت به نمونه برداری و کنترل حدود هزار تن محصول برنج اقدام نموده است که در طی این مدت از 587 محموله برنج خارجی نمونه برداری شد که پس از آنالیز آزمایشگاهی از تعداد 19 محموله برنج وارداتی آلودگی مشاهده گردید که این 19 محموله از سطح عرضه جمع آوری شد.
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ , ۱۳:۱۹

رفع مقررات و رویه های زاید، راهکار اساسی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز است

 
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر تمرکز نگاه ستاد برای تسهیل و انضباط بخشی به تجارت و اقتصاد و رفع مقررات و رویه های زاید، به عنوان راهکار اساسی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تاکید کرد.
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ , ۱۳:۱۷

واردات برنج در فصل برداشت محصول ممنوع شود/ شالیکاران به حمایت نیاز دارند

 
رئیس جهاد کشاورزی استان مازندران، از دولت و وزارت جهاد کشاورزی خواست برای پایداری تولید برنج داخلی و حمایت از شالیکاران کشور، ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت تولید داخل را به شکل جدی برقرار کنند چرا که ادامه این روند تولید داخل را با مخاطرات متعددی مواجه می سازد.
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ , ۱۳:۱۶

تعیین قیمت پسته ایران در امارات

 
نماینده مردم زرند و امیریه در مجلس با بیان اینکه در حال حاضرقیمت پسته ایران اکنون در بازار امارات تعیین می شود، گفت: در گذشته 80 درصد از پسته جهان را ایران تامین می کرد، در صورتی که اکنون سهم ما از صادرات این محصول به کمتر از 50 درصد کاهش یافته و عملا بازار پسته در دستان رقبای ایران قرار گرفته است.
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ , ۱۳:۱۴

۱ ۲ ۳ ۴
۳۹ مورد، صفحه ۱ از ۴