آرشیو اخبار

امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۱۲:۰۰

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۱۶

نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم

 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اینکه سازمان غذا و دارو باید نظارت جدی در واردات داشته باشد تا از ورود گوشت های آلوده به بازار جلوگیری کند.گفت:با برنامه ریزی هایی که انجام شده است گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی به اندازه کافی در داخل کشور تولیدمی شود و دلیلی برای واردات وجود ندارد
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ , ۱۵:۴۴

بازگشت سهم تولیدات کشاورزی از درآمد ناخالص ملی؛ با اجرای طرح انتزاع

 
مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران گفت: اجرای طرح انتزاع وظایف بازرگانی بخش کشاورزی از وزارت تجارت باعث می‌شود همه صنایع مانند زنبورداری سهم خود از درآمد ناخالص ملی را دریافت و در زمینه ارتقاء صنعت خود هزینه کنند.
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ , ۱۵:۴۱

شیر برای آمریکایی‌ها ارزان ماند

 
قانونگذاران کنگره و دولت اوباما در راستای یک توافق بودجه با جلوگیری از افزایش چشمگیر قیمت شیر و تمدید برنامه‌های زراعی تا ماه سپتامبر موافقت کردند.
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ , ۱۵:۴۰

باقیمانده مواد شیمیایی در محصولات دامی نگران‌کننده نیست

 
معاون سازمان دامپزشکی کشور از مشخص شدن نتایج پایش میزان باقیمانده‌های دارویی، سموم و فلزات سنگین در فرآورده‌های دامی تا پایان سال خبر داد و گفت: برخلاف مسائل مطرح شده وضعیت سلامت محصولات دامی از نظر باقیمانده مواد شیمیایی نگران‌کننده نیست.
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ , ۱۵:۳۷

جزئیات تعیین نرخ خرید تضمینی گندم سال آینده

 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی با افت 4 درصد مفید و 2 درصد غیرمفید 5500 ریال و برای گندم دوروم با این میزان افت 58000 ریال تعیین و ابلاغ شده است.
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ , ۱۵:۳۷

افزایش 60 هزار تنی تولید گوشت قرمز

 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از امضای تفاهم‌نامه 4 جانبه به منظور فراهم آوردن شرایط تولید گوشت قرمز با اتکا به ظرفیت‌های تولیدی موجود در کشور خبرداد و گفت: تولید گوشت قرمز در کشور 60 هزار تن افزایش می‌یابد.
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ , ۱۵:۳۴

ارایه وضعیت ذخایر کالای اساسی به رئیس‌جمهور

 
مدیرکل تامین و توزیع کالای وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وضعیت ذخایر کالاهای اساسی را به رئیس‌جمهور گزارش داده‌ایم، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت کتبی و شفاهی، وضعیت ذخایر کالاهای اساسی را به دولت گزارش داده است.
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ , ۱۵:۳۲

برنامه‌ دستوری تولید فرآورده گوشتی و دورریز سالانه 75 هزار تن خمیر مرغ

 
عضو هیئت مدیره انجمن فرآورده‌های گوشتی گفت: برنامه‌ دستوری باعث دور ریز شدن سالانه 75 هزار تن خمیر مرغ در صنعت فرآورده‌های گوشتی کشور می‌شود.
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ , ۱۲:۰۸

تهیه ی انواع نوشیدنی‌های گرم برای روزهای سرد

 
آنچه هنگام نوشیدن تمامی آنها باید مورد توجه قرار گیرد، این است که نباید داغ خورده شوند زیرا به مخاط مری آسیب می‌رسانند و در مواردی حتی می‌توانند زمینه بروز سرطان مری را افزایش دهند، بنابراین همیشه نوشیدنی‌تان را گرم بنوشید، نه داغ!
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ , ۱۱:۳۱

تحریم ایران و سود بادآورده برای هند

 
در حالی که خزانه داری آمریکا به دنبال افزایش فشار های اقتصادی بر ایران در سال 2013 است، جمهوری اسلامی به دنبال راه هایی برای ساماندهی دوباره منابع خود به منظور واردات 5 میلیارد دلار گندم، ذرت، سویا، شکر و برنج است. در نتیجه، این روند ایران کمتر به دوبی به عنوان یک منبع بزرگ برای واردات وابسته خواهد بود و وابستگی ایران به چین و کره جنوبی برای واردات کالا بیشتر می شود.
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ , ۱۱:۲۳

۱ ۲
۱۶ مورد، صفحه ۱ از ۲