آرشیو اخبار

امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۷:۲۶

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۲۷

"پارین تجارت" برگزارکننده تورهای بین المللی در زمینه تخصصی صنایع غذایی

 
گروه بین المللی پارین تجارت توسط آژانس مسافرتی آرش پرواز در تهران و Blue star در کلن آلمان ،با همکاری انجمن متخصصین علوم و صنایع غذایی ،اتحادیه قنادان ... در پی برگزاری موفق دوره های گذشته ،با افتخار تورهای تخصصی را برگزار می نماید.
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ , ۱۴:۴۲

سیاست صحیح فروش و احترام به تولید و مصرف شناخت استانداردهای عرضه روند سلامت تولید تا مصرف

 
سازمان فروش صنایع برتر آتی برای ایفای نقش خود به عنوان یک شرکت طراز اول علی القاعده می بایست برای بدست آوردن جایگاه و مکان رهبری در بازار، بعنوان یک استراتژی، تلاش بی وقفه را در نظر بگیرد، که این امر مستلزم سرمایه گذاری در تمام زمینه هاست.
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ , ۱۴:۳۴

خبر توقف جوجه‌ریزی در چهار استان صحت ندارد

 
رییس سازمان دامپزشکی توقف جوجه‌ریزی در چهار استان را رد کرد.
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ , ۱۳:۰۱

صنعت نان و دستیابی به جایگاه آرمانی

 
نان به عنوان مهمترین غذای مصرفی مردم در کشور، همواره بزرگ ترین سهم را در هرم غذایی و بیشترین نقش را در سفره خانواده های ما داشته و دارد، به گونه ای که زیور همیشگی سفره‌های ایرانیان با هر قوم و نژاد بوده و از این پس نیز خواهد بود؛ پس از آنجایی که این غذای مقدس، قوت غالب مردم به شمار می‌رود و بیش از 80 درصد کالری، 60 درصد انرژی، 50 درصد ویتامین و 40 درصد پروتئین مورد نیاز بدن تمامی افراد جامعه با مصرف نان تأمین می‌‌شود، بنابراین از اهمیت زیادی در میان آنها برخوردار است.
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ , ۱۲:۳۹

سه واحد نان صنعتی ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

 
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از راه‌اندازی سه واحد نان صنعتی در خرداد ماه سال جاری خبر داد و در عین حال گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به بهره‌برداری می‌رسد، 9 واحد نان صنعتی دیگر نیز تا پایان شهریور ماه امسال افتتاح خواهد شد.
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ , ۱۲:۳۸

در فضای ثبات نسبی قیمت‌ها قرار داریم

 
معاون وزیر بازرگانی با اعلام تصویب افزایش قیمت‌های انواع روغن به میزان به طور متوسط 12 درصد، انواع شوینده به میزان به طور متوسط 9.5 درصد و انواع کره به میزان به طور متوسط 18 درصد پیش بینی کرد که میانگین میزان افزایش قیمت‌هایی که اجازه آن در سال جاری داده خواهد شد 10 درصد خواهد بود.
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ , ۱۲:۳۶

اتمام تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی و واردات بی‌رویه دام تا پایان سال

 
نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص احتمال اتمام همه تحقیق و تفحص‌های موجود در کمیسیون کشاورزی در دوره هشتم مجلس، گفت: حداقل تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی و واردات بی‌رویه دام تا پایان دوره تمام خواهد شد و در صحن علنی مجلس نیز قرائت می‌شود.
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ , ۱۲:۳۴

کیفیت نان در خراسان رضوی رضایت بخش نیست

 
معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی با اشاره به عدم کیفیت مطلوب نان در این استان گفت: نانوایان استان انتظار مردم را برآورده نکرد‌ه اند.
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ , ۱۲:۳۳

آغاز کشت نیشکر در صومعه‌سرا

 
مدیر اداره جهاد کشاورزی صومعه‌سرا از آغاز کشت نیشکر در 14 هکتار از اراضی این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ , ۱۲:۳۱

صادرات بیش از 200 تن شاه‌میگو از آذربایجان غربی

 
سرپرست مدیریت شیلات جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از 200 تن شاه میگو به ارزش 2 میلیون و 400‌هزار دلار از استان به سایر کشورها صادر شده است.
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ , ۱۱:۰۹

۱ ۲ ۳
۲۷ مورد، صفحه ۱ از ۳