آرشیو اخبار

امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۱۷:۱۸

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۲۵

آغاز پیش ثبت نام نمایشگاه دهم شیرینی و شکلات

 
با توجه به ارسال درخواست برگزاری دهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات در سال 1390 سایت انجمن بیسکوئیت ، شیرینی و شکلات آمادگی پیش ثبت نام شرکت های فعال این عرصه را دارد .
۱۳۸۹/۱۰/۰۶ , ۱۳:۳۵

23 نوع محصول سبزی و صیفی در گلستان تولید می شود

 
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: این استان با تولید 23 نوع محصول سبزی و صیفی مرکز ثقل تولیدات آن بوده و جایگاه ویژه آن در سطح کشور مشهود است.
۱۳۸۹/۱۰/۰۶ , ۱۳:۲۴

برگزاری جلسه جهت اصلاح ابلاغیه وزارت بهداشت مبنی بر " اصلاح بسته بندی شیرینی و شکلات "

 
انجمن بیسکوئیت ، شیرینی و شکلات در اعتراض شدید به دستور العمل وزارت بهداشت مبنی بر " عدم چاپ عکس های میوه " برروی بسته بندی های شیرینی و شکلات ، جلسه را مورخ 12 دی ماه 89 با حضور جناب آقای دکتر جنت ، ریاست اداره نظارت بر مواد غذایی برگزار خواهد کرد .
۱۳۸۹/۱۰/۰۶ , ۱۳:۲۲

عرضه زعفران و زیره در بورس

 
مدیر فنی و پذیرش بورس کالای ایران گفت: زعفران و زیره به درخواست مجتمع بین‌المللی زیره طلای سبز و پگاه زعفران در بورس کالای ایران پذیرش شد.
۱۳۸۹/۱۰/۰۶ , ۱۳:۰۸

ایران جزو پنج کشور اجرا کننده طرح شبکه "شبنم"

 
مدیر پروژه های وزارت بازرگانی گفت: ایران جزو پنج کشور اجرا کننده این طرح و جلوگیری از روند قاچاق کالا و خدمات است که این فناوری را توسط مهندسان داخلی بومی سازی کرده است.
۱۳۸۹/۱۰/۰۶ , ۱۱:۳۹

عرضه میوه شب عید با قیمت مصوب و یکسان

 
با انعقاد تفاهم‌نامه بین اتحادیه و وزارت بازرگانی در رابطه با تامین میوه مورد نیاز شب عید، چهار میوه اصلی در سراسر کشور با قیمت یکسان عرضه خواهد شد.
۱۳۸۹/۱۰/۰۶ , ۱۱:۳۶

واردات گندم برای صادرات مجدد محصولاتش بوده است

 
مدیر کل هماهنگی خرید خارجی و صادرات شرکت بازرگانی دولتی ایران با توضیحاتی در مورد واردات گندم به ایران تصریح کرد: بخش خصوصی گندم را برای تولید فرآورده‌های آردی وارد کرده است.
۱۳۸۹/۱۰/۰۶ , ۱۱:۳۲

دولت باید نظارت و کنترل روی قیمت‌ها را بیشتر کند

 
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همزمان با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، دولت باید نظارت و کنترل روی قیمت ها را بیشتر کند تا در جریان ساماندهی یارانه ها، قیمت‌ها بی جهت افزایش پیدا نکند.
۱۳۸۹/۱۰/۰۶ , ۱۱:۲۹

آرد گران نمی شود

 
وزیر بازرگانی گفت: قیمت ملی برای آرد 280 تا 300 تومان است و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد قیمت ملی گندم در سال آینده 250تومان باشد ؛ به نظر می‌رسد تغییری درقیمت آرد در سال 90 ایجاد نشود.
۱۳۸۹/۱۰/۰۶ , ۱۰:۲۵

توزیع شیر در مدارس تهران با بیش از سه ماه تاخیر آغاز شد

 
با وجود مکلف بودن آموزش و پرورش به توزیع 70 نوبت شیر در بین دانش آموزان از اول مهرماه، با گذشت بیش از سه ماه در بعضی از مدارس شهر تهران توزیع شیر به تازگی آغاز شده و در برخی دیگر نیز هنوز این طرح اجرا نشده است.
۱۳۸۹/۱۰/۰۶ , ۱۰:۱۳

۱ ۲ ۳
۲۵ مورد، صفحه ۱ از ۳