چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۴
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۹۹۰۲
گزارشگر : ۳۵۱۶
فارس
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

نیمی از خسارت سیل کشاورزان خوزستان هنوز پرداخت نشده است

رئیس مجمع ملی تشکل های کشاورزی کشور گفت: هنوز نیمی از خسارت سیل سال 98 به کشاورزان استان خوزستان پرداخت نشده و آنها در سفر معاون اول رئیس جمهور مطالبات خود را به طور جدی مطرح خواهند کرد.

مسعود اسدی رئیس مجمع ملی تشکل های کشاورزی کشور ، با اشاره به سفر قریب الوقوع معاون اول رییس جمهور به استان خوزستان که در سال 98 دچار سیل شده بود: گفت: کشاورزان که بعد از گذشت 2 سال هنوز حدود نیمی از خسارت را دریافت ننموده اند مطالبات خود را به صورت جدی مطرح می کنند.
 
وی افزود: حدود 280 میلیارد تومان از خسارات سیل 98 هنوز به کشاورزان استان خوزستان پرداخت نشده است. تعداد کشاورزانی که خسارت سیل به آنها پرداخت نشده حدود 28000 نفر می باشد و این نگرانی بوجود آمده که دولت می خواهد در مرور زمان، این تعهد را به فراموشی سپرده و خسارت کشاورزان را پرداخت نکند.
 
رئیس مجمع ملی تشکل های کشاورزی کشور افزود: در جریان سیلاب فروردین سال ۹۸ بیش از ۸۰هزار میلیارد ریال به زیرساخت ها و محصولات کشاورزی خوزستان خسارت وارد شد.
 
استان خوزستان با تولید سالانه ۱۶.۲میلیون تن محصولات کشاورزی ، باغی ، شیلات ، دام ، طیور ، عسل و فراورده‌های دامی و عمل آوری ۱۳۸نوع محصول  از حیث میزان تولید و تنوع آن رتبه نخست را در کشور دارد.
(چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹) ۱۶:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها