چهارشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۸۷ / ۰۹:۵۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۸۸۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

صنایع شیر پاستوریزه و استریلیزه یزد و افتخاری دیگر

صنایع شیر پاستوریزه و استریلیزه یزد تولیدکننده انواع فرآورده‌های لبنی عضو گروه کارخانجات صنایع غذایی ایساتیس برگ‌های زرینی را در دفتر افتخارات خویش ورق زد و گواهینامه‌ استانداردهای جهانی کیفیت را دریافت کرد.

صنایع شیر پاستوریزه و استریلیزه یزد، عضو ارشد گروه کارخانجات صنایع غذایی ایساتیس؛ اولین تولید کننده انواع فرآورده‌های لبنی پاستوریزه و استریلیزه در استان یزد با برنامه‌ریزی و تلاش کارکنان این شرکت موفق به دریافت گواهینامه‌های استانداردهای جهانی کیفیت صنایع غذایی ISO22000:2005 – ISO9001:2000 و HACCP گردید.مدیریت و کارکنان این مجتمع با توجه به حساسیت تولید صنایع غذایی خصوصاً فرآورده‌های لبنی پاستوریزه و استریلیزه و به‌منظور پاسخگویی هرچه بهتر به خواست مشتریان و دستیابی به رضایت عمومی و استفاده مطمئن اقشار جامعه از فرآورده‌های لبنی، ضمن تلاش یکساله در این امر، به دریافت گواهینامه‌های مزبور مفتخر گردیدند.  

آقای مهندس محمدعلی‌ فردوسیان در اشاره به این موضوع، افزودند: کارخانجات شیر پاستوریزه و استریلیزه یزد، اکنون توان تولید روزانه بیش از یکصد تُن شیر را داراست و کمیت و تنوع تولیدات این کارخانه نسبت به سال گذشته حدود 30درصد رشد نشان داده است.

ایشان تولید ماست پاستوریزه فرآوری شده به روش تغلیظ را از دیگر افتخارات این واحد تولیدی دانسته و افزودند:  ماست ایساتیس (کم‌چرب) و ماماماست(پرچرب) با کیفیت استاندارد و بدون هیچگونه مواد افزودنی تولید می‌شود و این واحد، تنها واحد تولیدی در کشور است که توان تولید ماست فرآوری شده به روش تغلیظ به معنای واقعی را دارد. همچنین از مزیت‌های دیگر ماست تولیدی را مفید فایده بودن برای بیماران دیابتی و قلبی و عروقی و ... دانسته و تاکید نمودند: به هر اندازه که بر ماندگاری این ماست افزوده شود طعم و مزه آن به مراتب لذیذتر می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اهداف این شرکت جهت تولید این محصول اظهارداشت: سعی گردیده با تولید ماست تغلیظی به عنوان محصول منحصر به فرد این شرکت در کشور، محصولی را عرضه کنیم که در نوع خود کم نظیر و قابل رقابت باشد.مدیریت محترم گروه کارخانجات صنایع غذایی ایساتیس اظهار نمودند: واحد تولید فرآورده‌های لبنی علاوه بر کسب گواهینامه‌های جهانی کیفیت در سال جاری، در سال 1385 نیز سه عنوان افتخار «واحد نمونه استانی؛ واحد نمونه استاندارد و کارآفرین برتر» را کسب نموده است.

آقای دکتر امید فردوسیان قائم  مقام مدیریت این واحد، تولید و ارائه بهترین محصول را در گرو استفاده از بهترین نیروها و منابع دانستند و افزودند: احترام متقابل میان کارکنان و مدیریت مجتمع، تامین‌ مواد اولیه مرغوب و مطمئن، استفاده از ماشین‌آلات فرآوری و بسته‌بندی مدرن و دقت نظر در حفظ کیفیت مطلوب فرآورده‌ها و همچنین حساسیت یکایک کارکنان این مجموعه در ارائه محصولات سالم و مطمئن و فراهم آوردن محیط تولیدی کاملاً بهداشتی از عوامل موفقیت این واحد تولیدی دانستند.ایشان همچنین در رابطه با گستره وسیع توزیع انواع محصولات اظهار داشت: تمامی فرآورده‌های مجتمع ایساتیس با توجه به سهمیه یارانه‌ای 75 تنی اختصاص یافته به بیشتر نقاط استان یزد و همچنین تهران و کرج ارسال می‌شود.

مدیریت صنایع شیر پاستوریزه و استریلیزه یزد در ادامه افزود: تولید شیر و شیر طعم‌دار پاستوریزه، تولید شیر و شیر طعم‌دار استریلیزه در بسته‌بندی استاندارد اروپا و با ماندگاری 6 ماهه و بدون هرگونه مواد نگهدارنده، از دیگر موفقیت‌های این شرکت است که ضمن افزایش زمان بهره‌وری از شیر توسط مصرف‌کنندگان، باعث جلوگیری از فساد سریع آن می‌شود.

آقای دکتر فردوسیان با اعلام این موضوع که تمامی شیر مورد نیاز از دامداری‌های صنعتی و سنتی یزد با آزمایشات دقیق جمع‌آوری و تهیه می‌شود گفت: دامداری‌ها و ایستگاه‌های تحویل شیر با زحمات فراوانی این شیر را تهیه  و عرضه می‌نمایند.

وی از جمله برنامه‌های آینده این مجتمع را اصلاحات و گسترش امکانات موجود دانست و تاکید کرد: امید به آینده و علاقه به خدمت، سبب شده تا یک‌یک مشکلات منطقه‌ای و استانی از پیش رو برداشته شود.

جناب آقای حاج محمدعلی‌فردوسیان متولد یزد، کارشناس صنایع غذایی با 16 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع فرآورده‌های لبنی و محصولات کشاورزی فعالیت می‌نمایند. همچنین واحد تولید شیر پاستوریزه و استریلیزه یزد به عنوان پایه‌گذار صنعت لبنیات در استان، و عضو ارشد گروه کارخانجات صنایع  غذایی ایساتیس؛ از سال 1371 با فرآوری روزانه 2تن شیر به بهره‌برداری رسید و در هم‌اکنون با 140 نیروی انسانی در سه شیفیت کاری، فعالیت و تلاش خود را در عرصه تولید ادامه می‌دهد. این مجتمع در حال حاضر دارای بخش‌های مختلفی چون تحویل شیر، فرآوری ماست و ماست طعم‌دار، خامه و خامه‌ ‌طعم‌دار، دوغ‌، کشک و روغن و واحد تولید فرآورده‌های استریلیزه و همچنین واحد تولید کالاهای بسته‌بندی مواد غذایی (صنایع گلواژه پلاستیک یزد) است و گروه کارخانجات صنایع غذایی ایساتیس با تولید، فرآوری و توزیع محصولات غذایی و کشاورزی در کشور فعالیت می‌نماید

Tel: +98 351 7272 163

Fax: +98 351 7272100:

 

(چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۷) ۰۹:۵۵
رودین فرج اللهی
۱۳۹۵/۰۳/۱۶ Iran
0
0
0

با سلام وتشکر از تولید محصولات با کیفیت بیمه ایران نمایندگی فرج اللهی اماده همکاری بابت صدور انواع بیمه نامه در خدمت شما هستیم تلفن تماس 36224101


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها