سه شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۶
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۵۷۸۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
دنیای اقتصاد
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ضرورت همدلی و مشارکت اعضای اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای

پس از پایان انتخابات پرشور و حال اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای که با رقابت تنگاتنگ دو گروه اتحاد کارآمد و ائتلاف زنجیره تحول همراه بود اینک، زمان همدلی، مشارکت و تعامل فی مابین دو گروه فرا رسیده است.

اگرچه نقدهایی بر عملکرد هیات‌مدیره این اتحادیه به دلیل فقدان تجربه در امور صنفی وارد است، اما نباید از تلاش‌های هیات‌مدیره قبلی در معرفی و تثبیت اتحادیه نوپایی که اکثریت اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های شهرستانی در تقابل با آن بودند، چشم‌پوشی کرد.
 
در زمان انتخابات، ائتلاف زنجیره تحول یا همان گروه تحول‌خواهان با برنامه‌ای کارآمد و سازنده که چشم‌انداز روشنی را برای اتحادیه ایجاد می‌کرد، به میدان آمده بودند و اکنون نیز شایسته است این گروه، هیات‌مدیره فعلی و منتخب را در اجرا و پیشبرد برنامه‌های سازنده یاری کنند.
 
از آن جا که برنامه‌های ارائه شده از سوی تحول خواهان، با مطالعه، تحقیق و اشراف کامل بر امور جاری و شناسایی نقاط  قوت و ضعف اتحادیه تدوین شده بود، جایز است که هیات‌مدیره فعلی نیز از نظرات و برنامه‌های استراتژیک ارائه شده از سوی تحول‌خواهان بهره برده و نقاط قوت اتحادیه را افزایش دهند.
 
اکنون و پس از انتخابات، بالا بردن جایگاه اتحادیه، رفع نواقص، بهبود اوضاع و شرایط برای اعضا، باید از اولویت‌های مهم برای دست‌اندرکاران اتحادیه باشد. اینکه چه کسی بر کرسی ریاست تکیه زده است، چندان اهمیتی ندارد، بلکه مهم حفظ‌ شان و منزلت اتحادیه و برطرف‌شدن مشکلات صنفی اعضای آن است.
 
امروز دیگر زمان نبش قبر تخلفات و اختلافات گذشته نیست بلکه زمان همکاری و سازندگی است و از آن جا که اتحادیه پدر معنوی همه اعضا است، تک‌تک اعضا موظفند در پیشبرد اهداف تشکیل شده این اتحادیه، هیات‌مدیره را یاری کنند.
(سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها