یکشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۹۵۷۰۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

بیشترین تخلف نانوایان چیست؟

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از اولویت بازرسی و نظارت برنانوایی‌های سطح استان و بهره‌گیری از بازرسان افتخاری خبر داد و گفت: در سال جاری تخلف‌ها در حوزه نان، آرد و نانوایی بیشتر در مورد گرانفروشی، وزن چانه نان و کیفیت نان بوده است.

سعید محمدی‌پور  اظهار کرد: طی چهارماهه امسال بیش از ۱۳ هزار بازرسی در زمینه آرد، نان و نانوایی‌ها انجام شد که به بیش از ۲۶۰۰ برگه گزارش تخلف به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال منجر شده است.
وی افزود: تخلف‌ها در حوزه نان، آرد و نانوایی بیشتر در مورد گرانفروشی، وزن چانه نان و کیفیت نان بوده است.
این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه به منظوربررسی عملکردنانوایی‌ها ازحیث کمیت، کیفیت و قیمت، طرح بازرسی ویژه از نانوایی‌های سطح استان با بهره‌گیری از بازرسان افتخاری انجام می‌شود، تصریح کرد: از ۱۶ تا ۳۱ تیرماه سال جاری در مجموع ۹۶۴ شکایت از نانوایی ها به سامانه ۱۲۴ گزارش شده که بیشترین شکایت‌ها مربوط به مناطق ۲،۵،۳و۶ و کمترین مربوط به مناطق ۱۸،۹و۸ تهران است.
به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران، بازرسان سازمان صمت با همکاری و مشارکت بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های نانوایان این طرح را اجرا می‌کنند و بر عملکرد نانوایی ها نظارت مستقیم خواهد داشت.
وی در پایان از هموطنان خواست شکایات و گزارش‌های خود را درخصوص کم‌فروشی، عدم درج قیمت وعرضه خارج از شبکه آرد را به سامانه ۱۲۴ ارائه کنند.
(یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹) ۰۹:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها