سه شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۲:۵۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۵۶۰۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

آغاز ثبت نام واحدهای متضرر بخش کشاورزی در سامانه کارا

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد که واحدهای تولیدی بخش کشاورزی آسیب دیده از کرونا به منظور دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند.

خلیل فعله گری با اشاره به آغاز ثبت نام در سامانه کارا برای متضرران بخش کشاورزی به دلیل شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: صاحبان بنگاه ها و واحدهای تولیدی بخش کشاورزی استان که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند و متقاضی دریافت تسهیلات می باشند فرصت دارند تا ۱۵ مرداد ۹۹ نسبت به ثبت نام در سامانه کارا اقدام کنند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، وی  تصریح کرد: در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی به ازای هر نفر شاغل و بیمه شده مبلغ ۱۲ میلیون تومان و در واحدهایی که فاقد بیمه می باشند به ازای هر نفر شاغل در واحد تولیدی ۶ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد پرداخت می شود.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان بر تسریع در روند پرداخت این تسهیلات  تاکید کرد و یادآور شد: متقاضیان بخش کشاورزی به منظور بهرمند شدن از این تسهیلات به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های استان جهت ثبت نام در سامانه کارا مراجعه کنند.
لازم به ذکر است امروز ۷ مرداد ماه جلسه بررسی آثار و تبعات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا در بخش کشاورزی و پیگیری تسریع در روند پرداخت تسهیلات با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان و نماینده واحدهای تخصصی سازمان برگزار شد.
 
(سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹) ۲۲:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها